Ga naar inhoud
  • 0

Motor loop slecht en mist vermogen na verwijdering ecu


dennisj007

Vraag

Hallo allemaal

 

Ik heb vrijdag de ruitenwisser motor vervangen.

Om bij de ruitenwissermotor tekomen heb ik de ecu bak moeten verwijderen en de ecu los moeten koppelen.

Nu klinkt het 1.6 blok bij laag toerental net al een oude Amerikaan en ik kom op de snelweg niet boven de 110 kmh.

ik heb de stekkers gecontroleerd of daar wat krom was maar dit is niet het geval .

Wat kan et aan de hand zijn de passat heeft in middels 280000 km gelopen

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Dat van die ECU terugzetten was een geintje...............anders doet ie het helemaal niet meer.  :mrgreen:

 

Leden met Vagcom/ VCDS:

 

https://www.google.com/maps/d/viewer?hl=nl&msa=0&ie=UTF8&mid=1b-XtkBgDDLg-KlOdif8K6CNZv6U&ll=56.11914624943447%2C7.151412999999934&z=5

aangepast door Nitro68
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik denk dat door het stroomloos raken je gasklephuis van slag is..

 

Wat je kan proberen is even je accupool loskoppelen voor 10min, weer aansluiten daarna de auto 4min op contact zetten en daarna ca 30sec sleutel uit contact

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Net de tip van vdup geprobeerd helaas werkte het niet.

Nu heb ik net de anwb erbij gehad en die heeft het een en ander nagekeken de ecu was de basis instelling kwijt die heeft hij hersteld.

Daarna liep het blok nog op 3,5 cilinder

Na een compressie test kam hij er achter dat de verstuifer van de 4de cilinder niet goed meer verstuift.

Nu op zoek naar een nieuwe verstuifer en iemand die uit kan leggen hoe ik de verstuifer moet vervangen

aangepast door dennisj007
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je kan eerst proberen de 4e injector van plaats te veranderen en dan kijken of het probleem mee verplaatst. Ik neem tenminste aan dat je met een verstuiver, een injector bedoeld. Ik ga daar wel vanuit, want ik kan mij niet voorstellen de de Wegenwacht even de compressie meet bij een diesel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden