Ga naar inhoud
  • 0

Golf 7 GTI stuur in 3C/Golf 5


Vdub

Vraag

zoals de titel al zegt..

 

Ik heb voor mn Caddy3 een Golf 7 GTI stuur gekocht, huidige AP stuurmodule is niet geschikt voor knopjes etc 

CH module gekocht, diverse knopjes, waaronder de flippers die werken, alleen wordt de stuurbekrachtiging niet aangeleerd.

 

Met VCDS kan ik de originele AP ook niet aanleren dmv 40168 ofzo, een keer links en rechts draaien en weer naar het midden en voila, melding is weg en stuurbekrachting is terug.

 

Helaas werkt dat niet met de CH module.. iemand een idee? Andere sleepring?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Dan moet er volgens mij iets verschillend zijn met de koppeling tussen de nieuwe stuur module en de stuurhoeksensoren. Sleepring is enkel voor de knopjes, airbag en claxon en heeft volgens mij niks te maken met de stuurhoeksensoren.

Weet niet of je bvb een stuurhoek sensoren module kan plaatsen van een golf7 en dat die dan kan samenwerken met de nieuwe stuur module.

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

zoals de titel al zegt..

 

Ik heb voor mn Caddy3 een Golf 7 GTI stuur gekocht, huidige AP stuurmodule is niet geschikt voor knopjes etc

CH module gekocht, diverse knopjes, waaronder de flippers die werken, alleen wordt de stuurbekrachtiging niet aangeleerd.

 

Met VCDS kan ik de originele AP ook niet aanleren dmv 40168 ofzo, een keer links en rechts draaien en weer naar het midden en voila, melding is weg en stuurbekrachting is terug.

 

Helaas werkt dat niet met de CH module.. iemand een idee? Andere sleepring?

Zelfde probleem gehad met de CH module. Er moet inderdaad een andere sleepring op (en bij mij moest er ook een andere cruisecontrol hendel op)

 

Edit:

Volgens mij moet je deze hebben, die heb ik erin in combinatie met de CH module:

 

Look what I found on AliExpress

http://www.aliexpress.com/item/1361105933/1361105933.html

 

1K0 959 653 C

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

aangepast door maxx007at
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dan moet er volgens mij iets verschillend zijn met de koppeling tussen de nieuwe stuur module en de stuurhoeksensoren. Sleepring is enkel voor de knopjes, airbag en claxon en heeft volgens mij niks te maken met de stuurhoeksensoren.

Weet niet of je bvb een stuurhoek sensoren module kan plaatsen van een golf7 en dat die dan kan samenwerken met de nieuwe stuur module.

Helaas heeft de sleepring bij de Caddy daar wel mee te maken, zit verschil in de module/sleepring combinaties. Dat bepaald of de stuurhoeksensor ingeleerd kan worden

 

Er is een versie C voor deze module nodig

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

aangepast door maxx007at
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden