Ga naar inhoud
  • 0

H7 Ombouw naar Orgineel Xenon


passat3bg'05

Vraag

Goede dag lui!

 

Tijdje niks van mij laten weten sorry daarvoor!

 

Ik heb nu de Passat net iets langer dan een jaar en ze is nu de magische grens van 300.000km voorbij.(gekocht met 240dkm) 

Om dit te vieren heb ik er na terugkomst van vakantie een set 17 "old RS6'' onder gezet dit icm de orginele Sportline veren smoelt het best goed. 

post-23365-0-90084100-1475057376_thumb.jpg

Nu zijn er een paar dingen die ik toch nog extra wil doen omdat ik toch heb voorgenomen de Passat naar de 4ton te rijden.

Waaronder:

Orginele spoiler monteren

Nieuwe zijpanelen ivm roest

3 Spaaks stuur

Chrome dakrails

En de Orginele Xenon koplampen.

 

Nu is mijn vraag kan je de Orginele Xenon koplamp zo plaatsen of heb je hiervoor andere stekkers nodig. en is het evt mogelijk om in de xenon koplamp een aftermarket xenon set in te bouwen of past dit niet?

 

Mvg Richard

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

is plug & play.

Alleen je hoogte verstelling werkt niet meer via het stelwieltje. (voor apk verwijderen)

hmm dat is wel jammer opzich. rij redelijk vaak met aanhanger/caravan en dan zet ik eigenlijk altijd de lampen lager dmv de hoogteverstelling.

Weet je verder ook of er niet orginele lampen in kunnen? kan namelijk aan een set koplampen komen voor weinig maar de xenon pit is eruit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

beste is dan om Xenon H7 in je bestaande units te bouwen.

ja dat heb ik nu. maar vind de orginele xenon lamp net wat fraaier oogen. maar ga niet alles ombouwen met bekabeling en sensoren daar heb ik weinig zin in.

iig bedankt voor je antwoord. kijken of ik mijn orginele koplampen wat minder dof kan krijgen.

 

Thnx

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden