Ga naar inhoud
  • 0

Dynamo kopot?


Miranda87

Vraag

Hoi allemaal!

 

Ik heb sinds kort een VW Passat 2.3 V5 uit 2000.
Nu is hij mij onder het rijden 2 keer uitgevallen.
Na het verwisselen van de accu brand het accu lampje, en de accu laad niet goed bij, dat is getest.

Hij is aan de computer geweest maar die gaf niks aan kwa dynamo.
Is de dynamo toch kapot? Ik lees ook dingen over koolborstels en verkeerde zekeringen?

Kan iemand me helpen?

Gr Miranda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Is al weer een tijdje geleden voor mij hier maar ik moet hier toch ff op reageren. Ook mijn auto heeft bij de Bandenman gestaan nadat de vorige monteur mijn auto bijna om zeep had geholpen. (Passat V6 4Motion 6 Cil 200 PK Automaat). Je kan in dat topic lezen wat er allemaal mis was met mijn auto en dat was niet misselijk.

 

De Bandenman heeft dit echt voor een schijntje gefikst. Ik woon meer dan een uur rijden van hem vandaan maar ik kan je verzekeren dat ik wederom bij hem op de stoep staat als mijn auto problemen geeft.

Zijn kennis en kunde staan boven kijf.

 

Volgens mij heeft deze man nog nooit iemand een poot uitgedraaid en ik snap niet waarom deze man met enige regelmaat wordt aangevallen hier. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Tja.... ben eerlijk het is veel geld, maar als je zulke passat modellen rijdt, weet je ook wat je kan verwachtten aan kosten. Daar zullen menige W8 rijders wel over mee kunnen praten! Toch? Toch een hele nette prijs waar niks over gezegt ag worden.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

aangepast door Naudje32
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Volgens mij is van elke fatsoenlijk auto de kosten van een distrubutie snaar/ketting aan de prijzige kant.

Mocht je een type b.v. fiat panda rijden, oftewel een rijdende hoedendoos....ja dan zullen de kosten een stuk minder zijn.

 

Bij de bandenman ben je altijd goedkoper uit en hij maakt er een kunstwerkje van

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden