Ga naar inhoud
  • 0

Koelvloeistof lekkage bij tempreartuur sensor


Greppel

Vraag

vandaag het koelvloeistof probleem proberen te vinden en ook gevonden, het lekt bij mijn temperatuur sensor die achterop het blok zit (Passat 3bg 2.0 20v).

 

Ik heb de sensor er al uit gehad een schoon gemaakt en wat vaseline op de afdicht ring gesmeerd, alleen het blijft lekken (lees: druppen).

 

Waar zou het dan aan liggen, aan de sensor/afdichtring of de behuizing waar de sensor in zit? Zelf heb ik het idee dat de sensor ook wat losjes in zit.

aangepast door Greppel
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

O ringen moet je altijd vervangen. Dingen kosten een paar cent. Huizen kunnen ook nog eens gaan scheuren. Die zijn ook niet duur. Voor de zekerheid alles vervangen. Heb je er ook een heeeele lange tijd geen omkijken meer naar. Anders blijf je aan modderen in mijn optiek

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

de lekkage bij de sensor is opgelost, andere pakkingring erop en nu lekt ie daar niet meer. Maarrrrr, hij lekt nog steeds koelvloeistof.  :bash: 

 

20160829_161205_zpsbi6vvtso.jpg

 

de koelvloeistof komt bij het onderste boutje weg, zou de behuizing dan toch slecht zijn? Die afdichtring die tussen de behuizing en motorblok zit heb ik al vervangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden