Ga naar inhoud

chrome sierstrippen voor de grille


hop063

Aanbevolen berichten

Via Automat (en dan uit de Autostyle catalogus) zou je chromen strips van het merk Richter kunnen bestellen, deze heeft een 3M plaklaag en is wasstraat bestendig. Ik heb zelf al chromen strips van diverse fabrikanten geprobeerd, alleen gingen die na verloop van tijd dof uitslaan of afbladderen.

Deze niet, zijn ook wel iets duurder, maar heb je wel kwaliteit. Je hebt ze in een breedte van 3,5mm, 7mm, 21mm en 50mm.

Voor de Passat 3BG zijn wel chromen grille's te krijgen, of ze er van het nieuwe type al zijn weet ik niet, eerlijk gezegd heb ik het nog nergens gezien.

 

EDIT: Ik zie dat je uit Amersfoort komt. ATU heeft ze zo liggen, heb ik ze ook weg gehaald.

 

Marco

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net effe zitten kijken op marktplaats en ebay.

Ik ben op zoek naar een randje voor in mijn interieur en dus niet zo'n brede rand.

Iemand enig idee waar die te vinden zijn ???

Heb hem al eens ergens zien staan een paar weken terug (op een tuning site) maar naar veel zoeken nog niet terug gevonden :(

Wie helpt ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

grille-strips voor VW Passat 3C: in-pro!

 

zowel voor bovenste deel ("Highline-look") als ook voor onderste deel (om grille echt AF te maken) :)

 

bestelnummers 75.50 en 75.501.

wel duur met Eur 77 excl. BTW per set, dus 154 excl. BTW voor "hele grille". maar perfecte pasvorm en hechting.

 

ik heb ondergrille gedaan op ex-Passat. toppie!

passat-aw02.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

da's pure kostenbesparing als je het mij vraagt; het scheelt materiaal en loonkosten. Per auto natuurlijk niet veel, maar als je het bij elke auto zou doen lopen de kosten natuurlijk aardig op.

 

Maar wellicht heeft het er ook mee te maken dat men bij VW een vorm van uiterlijk onderscheid wil hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden