Ga naar inhoud
  • 0

Motorstoringlampje brand


harald123

Vraag

Hallo ik heb probleem met mijn passat 3c 2.0 fsi onlangs ging het motorstoring lampje branden nu ben ik bij de dealer geweest om hem uit te lezen en hij geeft code 008825-leak in air intake system p2279-008- De auto rijdt verder normaal wie kent dit probleem en komt dit vaker

voor Gr.Harald

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ok Martijn ik heb dat geprobeerd met remmenreiniger, maar hoorde geen verandering in het lopen van de motor. Ondertussen auto naar de dealer gebracht waar hij 3 dagen gestaan heeft. Daar werd geconstateerd dat er een vacuümpompje kapot zou zijn. Deze zit ter hoogte van het kleppendeksel en luchtfilter. Lampje was uit. Maar na amper 3km gereden te hebben, brandde hij weer. De rekening was 160 Euro. Iemand een andere optie misschien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ok Martijn ik heb dat geprobeerd met remmenreiniger, maar hoorde geen verandering in het lopen van de motor. Ondertussen auto naar de dealer gebracht waar hij 3 dagen gestaan heeft. Daar werd geconstateerd dat er een vacuümpompje kapot zou zijn. Deze zit ter hoogte van het kleppendeksel en luchtfilter. Lampje was uit. Maar na amper 3km gereden te hebben, brandde hij weer. De rekening was 160 Euro. Iemand een andere optie misschien?

JA terug gaan naar de stealer en zeggen dat ze voor die 160 euro verder moeten zoeken.

Blijkt maar weer dat ze totaal geen proefrit niks hebben gedaan.

 

Zo module eruit nieuwe erin... klaarrrrr.. dat is tegenwoordig het leven van een monteur bij een dealer

aangepast door Fappie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Weet je nu nog niet dat een werkman bij een dealer blind moet zijn.

Dat is inpluggen lezen en opvolgen.zolang tot het al dan niet gevonden is.

Kijk alsjeblieft zelf zoveel mogelijk en contacteer alsjeblieft een forumlid.

En ik wil niet bot doen maar voor 25 euris ben je al full member.

Daar kan geen enkel dealer product tegenop in deze zee van kennis en behulpzaamheid.

Amen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Weet je nu nog niet dat een werkman bij een dealer blind moet zijn.

Dat is inpluggen lezen en opvolgen.zolang tot het al dan niet gevonden is.

Kijk alsjeblieft zelf zoveel mogelijk en contacteer alsjeblieft een forumlid.

En ik wil niet bot doen maar voor 25 euris ben je al full member.

Daar kan geen enkel dealer product tegenop in deze zee van kennis en behulpzaamheid.

Amen

Correctie: vanaf €15,-- al full member.
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden