Ga naar inhoud

harald123

Members
  • Aantal items

    8
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over harald123

Profile Information

  • Plaats
    Wijchen
  • Naam
    harald

harald123's Achievements

3

Community reputatie

  1. Ok Martijn ik heb dat geprobeerd met remmenreiniger, maar hoorde geen verandering in het lopen van de motor. Ondertussen auto naar de dealer gebracht waar hij 3 dagen gestaan heeft. Daar werd geconstateerd dat er een vacuümpompje kapot zou zijn. Deze zit ter hoogte van het kleppendeksel en luchtfilter. Lampje was uit. Maar na amper 3km gereden te hebben, brandde hij weer. De rekening was 160 Euro. Iemand een andere optie misschien?
  2. Hallo ik heb probleem met mijn passat 3c 2.0 fsi onlangs ging het motorstoring lampje branden nu ben ik bij de dealer geweest om hem uit te lezen en hij geeft code 008825-leak in air intake system p2279-008- De auto rijdt verder normaal wie kent dit probleem en komt dit vaker voor Gr.Harald
  3. Gisteren mijn versnellingsbak gedemonteerd en inderdaad Matthijs bij mij was de borgpen van de as van het kroonwiel afgebroken daardoor as van het kroonwiel eruit gelopen en die heeft een gat veroorzaakt in de bak, heb nog effe getwijfeld of ik een gebruikte of revisiebak zou monteren ook i.v.m de kosten maar toch maar een revisiebak gemonteerd ook omdat ik daar 12 maanden garantie op kreeg koppeling heb ik laten zitten omdat die niet vet was en 2massa vliegwiel voelde ook goed aan al met al kleine 6 uurtjes mee bezig geweest klus is goed te doen maar ik had wel de beschikking over een brug vandaag auto effe goed warm gereden en hij rijd weer perfect Iedereen bedankt voor de reakties ! Gr.Harald
  4. Ok ik ga morgen eerst eens kijken hoe ik de auto van de oprit kan krijgen vast bedankt voor de info
  5. Ok als dat bij mij gebeurt zou zijn moet ik dan de bak compleet vervangen en dat wordt dan een duur grapje zeker?
  6. Ja afslepen lukt zo ook niet omdat de bak natuurlijk geblokkeerd staat
  7. Hallo zal me even voorstellen want ik ben nieuw op dit forum ik ben Harald en ik rijd sinds een maand of 4 met een passat 2.0 fsi variant uit bouwjaar 2005 kmstand 183.000 ik reed op de snelweg in de 6e versnelling met een snelheid van 130 km toen ineens mijn koppeling begon te slippen dus ik ging meteen van het gas af en zag in mijn spiegel een behoorlijke rookwolk ben gestopt en mijn koppeling voelde eigenlijk normaal aan en slipte ook niet meer en ben rustig naar huis gereden.De volgende ochtend ontdekte ik een plas olie onder de auto heb zo nog een paar dagen geleden (alleen korte ritjes) en steeds na zo'n ritje ruik ik ook verbrande olie, koppeling voelt goed aan en alleen in de eerste versnelling hoor ik een soort tikkend geluid maar dat hoorde ik al zolang als ik de auto heb en dacht dat hoort zo ,motorolie bleef gewoon op peil dus nu vermoed ik dat het versnellinsbakolie is.maar nu gebeurde vanochtend het volgende ik start hem en ik hoorde een zware brom vervolgens schakelde ik de 1e versnelling in en kon 10 cm naar voren rijden en dan lijkt het of de bak vast staat vervolgens voorzichtig achteruit en precies hetzelfde en als hij nu in zijn vrij staat kan ik de auto 10 cm naar voren of naar achter duwen dus er blokkeert iets mijn vraag is nu zou er iets van de koppeling afgebroken kunnen zijn wat de bak blokkeert of dat er olie van de bak met de koppeling in aanraking is geweest en dat er daardoor wat stuk is gegaan? ik las ook op het forum dat een 2 massavliegwiel maar ongeveer 200.000 km meegaat zou het probleem daar in zitten misschien? Een heel lang verhaal maar hoop dat ik het een beetje goed beschreven heb zo wie kent dit probleem? Gr Harald
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden