Ga naar inhoud
  • 0

Full Fis upgrade


Mizjel

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

ik zou de teller niet op de bank testen maar in de auto ivm signalen ;)

heb hier namelijk een teller die op de test bank goed werkt maar zodra je hem in de auto hangt is het een drama...

heb je wel de code erbij?

Ik dacht de teller eerst te testen voordat ik de ombouw ga doen en bij het aansluiten bijvoorbeeld blijkt dat het Fis scherm niet werkt. Zou zonde van de tijd zijn. Ik heb de code er niet bij, maar dat is wel op te lossen toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

fis scherm kun je eigenlijk alleen testen als hij in de auto zit en dan goed heet stoken de auto.

als het scherm goed is blijft hij het doen en anders vervagen de banen door de warmte ;)

 

als jij de teller niet zelf kunt inleren dan heb je geen optie dan bank testen... zonder codes krijg je hem niet ingeleerd namelijk. en zal de auto op de startblokkering hangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vandaag had ik eindelijk eens een keer tijd om langs @bandenman te gaan voor de inbouw van mijn Fis teller. Alleen toen Twan de teller aansloot was het resultaat niet zoals verwacht...(Twan trouwens nogmaals bedankt voor de moeite in de warmte vandaag :wink:)

 

f55fb51da1bfb052ab3578f0f4e4a840.jpg

 

Direct de verkoper via Ebay een bericht gestuurd, aangezien ik nog specifiek naar pixel problemen had gevraagd. Even kijken of het met de verkoper nog valt op te lossen, anders wordt het maar een nieuw schermpje erin laten plaatsen ben ik bang

aangepast door Mizjel
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Jammer hoor!

Waarom wacht je niet op @@Vdub z'n full color MFA?

(daar gaat ie mee aan de slag nadat hij z'n W8 weer in elkaar heeft gepuzzeld)

Dat ziet er inderdaad ook mooi uit, maar ga eerst eens kijken of de verkoper nog met een oplossing komt. Ik kreeg zojuist het volgende bericht van hem dus ben benieuwd met wat hij maandag komt

 

Hello,

 

thank you for the picture. We kindly ask you to wait until the Monday. On Monday we will contact you with a solution to this problem. Thank you for your patience.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vandaag had ik eindelijk eens een keer tijd om langs @bandenman te gaan voor de inbouw van mijn Fis teller. Alleen toen Twan de teller aansloot was het resultaat niet zoals verwacht...(Twan trouwens nogmaals bedankt voor de moeite in de warmte vandaag :wink:)

 

f55fb51da1bfb052ab3578f0f4e4a840.jpg

 

Direct de verkoper via Ebay een bericht gestuurd, aangezien ik nog specifiek naar pixel problemen had gevraagd. Even kijken of het met de verkoper nog valt op te lossen, anders wordt het maar een nieuw schermpje erin laten plaatsen ben ik bang

Graag gedaan hoor!

 

Verstuurd met mijn Galaxy Note 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden