Ga naar inhoud
  • 0

Update navigatie RNS510 blijft hangen


martintk

Vraag

Ik wil graag mijn de kaart van m'n RNS510 updaten,maar nadat ik de dvd (V13) heb geplaatst vraagt het systeem niet of ik de kaart wil kopiëren naar de harde schijf. Het systeem begint zonder melding met het overzetten naar de harde schijf.

 

Echter blijft het overzetten hangen halverwege. en gaat niet verder. 

 

Zijn er andere forumleden die dit ook hebben gehad en de oplossing weten?

 

Ik hoor het graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Het wil nog wel eens aan het loopwerk van de RNS liggen, ze zijn heel gevoelig voor ouderdom.

Bij de ene RNS duurt de installatie uren en bij de andere 30 min.

 

@@rachid we praten hier op het forum alleen maar over Origineel  :mrgreen: Gekopeerde DVD's mag hier niet over gesproken worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heren, denk dat deze topic verwijderd gaat worden door 1 van onze moderators.

Het is nl niet toegestaan, om op het forum over kopie's va Navigatiesoftware te praten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De loopwerken van de RNS zijn schijnbaar heel kieskeurig.

Daar weet ik ondertussen alles van...

 

Man man man... Elke CD of DVD las ie gewoon, behalve double layer DVD's...

 

@@martintk

Als je ook last hebt van het bovenstaande, dan is je loopwerk kaduuk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het wil nog wel eens aan het loopwerk van de RNS liggen, ze zijn heel gevoelig voor ouderdom.

Bij de ene RNS duurt de installatie uren en bij de andere 30 min.

 

@@rachid we praten hier op het forum alleen maar over Origineel :mrgreen: Gekopeerde DVD's mag hier niet over gesproken worden

Ik heb het over de originele :mrgreen: fappie aangepast door Rachid17
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heren, denk dat deze topic verwijderd gaat worden door 1 van onze moderators.

Het is nl niet toegestaan, om op het forum over kopie's va Navigatiesoftware te praten.

OKe, ik wist niet dat er niet over een kopie geschreven mag worden. Ik heb de dvd gewoon via marktplaats gekocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het wil nog wel eens aan het loopwerk van de RNS liggen, ze zijn heel gevoelig voor ouderdom.

Bij de ene RNS duurt de installatie uren en bij de andere 30 min.

 

@@rachid we praten hier op het forum alleen maar over Origineel  :mrgreen: Gekopeerde DVD's mag hier niet over gesproken worden

Tot nu toe nog geen problemen Ronald. Zolang er geen linkjes worden geplaatst waar je de backup kan vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Oke Barry  :mrgreen:

 

@@rachid de kopie die je van mij had die was zeker meer dan 100% goed, hij is nl in vele RNS 510 systemen geïnstalleerd en doet het prima.

 

Zoals ik al zei, het ene loopwerk van de RNS is het andere niet, hangt echt van .... hoe oud is de RNS en hoe vaak zijn er DVD's op gespeeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Oke Barry :mrgreen:

 

@@rachid de kopie die je van mij had die was zeker meer dan 100% goed, hij is nl in vele RNS 510 systemen geïnstalleerd en doet het prima.

 

Zoals ik al zei, het ene loopwerk van de RNS is het andere niet, hangt echt van .... hoe oud is de RNS en hoe vaak zijn er DVD's op gespeeld.

Thats True fappie,een pakt sneller en andere pak langzaam.

Ligt ook welke rns je hebt,die ik heb moet update hebben ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden