Ga naar inhoud
  • 0

Verkoop led lampen


bgtdi

Vraag

Ik wil m'n lampen vervangen door led, interieur en exterieur, nou zie ik ali express voorbijkomen, maar heb eigenlijk geen zin om weken te wachten op m'n bestelling en is de kwaliteit goed.

 

Zijn er nederlandse bedrijven waar jullie ervaring mee hebben ?

 

En welke led kleur is het mooist, 4000 of 6000k.

 

Groetjes Ivan

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Je rijd al zo lang met gewone lampjes en dan kan je niet die twee weken wachten? Ali levert goede spullen voor weinig en dezelfde spullen bestel je hier maar dan verviervoudigd.

in sommige gevallen verTIENvoudigd, terwijl het exact dezelfde ledlampjes zijn :shock:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je rijd al zo lang met gewone lampjes en dan kan je niet die twee weken wachten? Ali levert goede spullen voor weinig en dezelfde spullen bestel je hier maar dan verviervoudigd.

Ik heb de auto sinds kort, bij ali staan er zoveel op, is zo'n complete interieur set wat.

En welke lampen heb ik nodig, moet ik ze eerst zelf eruit halen om te kijken wat erin zit, of heeft iemand al lampen besteld voor een b7, de mijne heeft oem led verlichting en kenteken verlichting is ook al led.

Omgevingsverlichting met complete led unit is ook mooi.

Ik heb hier ook ergens gelezen over twee kleuren voetverlichting, wie verkoopt die?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb de auto sinds kort, bij ali staan er zoveel op, is zo'n complete interieur set wat.

En welke lampen heb ik nodig, moet ik ze eerst zelf eruit halen om te kijken wat erin zit, of heeft iemand al lampen besteld voor een b7, de mijne heeft oem led verlichting en kenteken verlichting is ook al led.

Omgevingsverlichting met complete led unit is ook mooi.

Ik heb hier ook ergens gelezen over twee kleuren voetverlichting, wie verkoopt die?

 

Peter @@navi16 verkoopt de twee kleuren leds voor de voetverlichting

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nou, je kunt niet zeggen dat alles wat bij Ali vandaan komt van goede kwaliteit is. Om eerlijk te zijn ben ik zelf klaar met deze meuk. De meeste dingen houden het niet zolang vol.

 

Leds die can proof zijn en direct storing geven, of na een aantal maanden niet meer werken, of helemaal nooit geleverd worden.

 

Ik koop ze meestal via ebay en waarschijnlijk komen deze ook van Ali alleen heb je dan wel garantie en service.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als je de ali aankoop niet vertrouwd kan ik je hypercolor.de aanraden - heb de ledjes voor de nummerplaat daar gekocht en zitten er al jaren naar tevredenheid in.

 

Ook hebben ze er een volledige interieur set voor de B7

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden