Ga naar inhoud
  • 0

Auto stottert bij gas geven


roelh

Vraag

Hallo,

 

Mijn 3BG heeft sinds een langere tijd een probleem. Wanneer ik rustig gas geef, gaat het prima.

Wanneer ik het gaspedaal wat dieper induw, begint de auto te stotteren. Er is vandaag een nieuwe Bobine op gekomen, maar dit heeft niet geholpen. De auto doet dit zowel op LPG als op benzine. De kabels van de bougies zijn doorgemeten en ook daar is niks raars uitgekomen.

Heeft iemand misschien een idee?

 

Groet,

Roel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

al eens met een plantenspuit en water te werk gegaan met een draaiende motor ( stationair )?

je kunt de kabels wel door meten maar dit zegt niet alles...

 

als je met een draaiende motor de bougie kabels eens klets nat spuit zie je direct of er ergens een kabel is door geslagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

al is met een plantenspuit en water te werk gegaan met een draaiende motor ( stationair )?

je kunt de kabels wel door meten maar dit zegt niet alles...

 

als je met een draaiende motor de bouchie kabels is klets nat spuit zie je direct of er ergens een kabel is door geslagen.

Niet gedaan nog, zal dat eens in de raad gooien om te doen. Thanks.

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

een vacuumlek kan ook voor onregelmatig trekken zorgen, wat door sommigen als stotteren ervaren word.

Zat ik zelf ook aan te denken. Heb even op internet op lmm gezocht met proberen. Komen behoorlijk overeen met wat ik heb. Ik denk dat ik die eerst ga testen, voordat ik andere dingen ga proberen. Hopelijk is dat het.

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Kan ik de lmm loshalen om te kijken of het beter gaat? Of werkt dat niet? Is er anders iekand in omgeving Didam die er 1 voor een 3bg heeft voor de test?

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

ja kun je! 

kan zijn dat de storingslampje aangaat maar na reset en de stekker erweer op is het weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

heb bij een bmw 3 serie eens een defecte lmm gehad.
toen ik hem loskoppelde reed de auto beter, omdat die dan met standaard waardes ging werken.

geen idee of dat bij een passat ook zo te testen is.

 

anders uitlezen, en de waardes van de lmm bekijken.
Hier vind je hoe je dat kan doen http://www.gerritspeek.nl/vag-com_lmm-benzine.html

 

maar een vacuumlek staat daar weer los van,

je kan eens goed onder de kap gaan kijken of je iets hoor sissien/zuigen,

en gewoon eens alle slangen en leidingen nalopen.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden