Ga naar inhoud
  • 0

Brandstof/ Dieselreinigers


Rudyba

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Heren mijn dank is groot voor de informatieavond.

 

Ik heb vandaag in Uithoorn de brandstof 102 compilatie in gegoten en ga even kijken wat het precies doet,lees wel positief verhalen via verschillende site's zowel vw als volvo rijders.

 

En JA ik ga zekers een afspraak plannen voor dit, na veel positieve reacties hier.

 

Dank u wel heren

Competition 102 daar gooi ik hem af en toe ook mee vol, moet je zeggen dat het best scheelt.

Tsja de prijs, het is wat duurder maar wil het beste voor mijn grote meid ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb vandaag 1,77 betaald.

 

Als het goed is voor de motor waarom niet.

Nu nog even kijken wanneer ik even tijd heb voor dat schoonmaken van de motor.

Wist niet dat het kon, zag zelf op de site dat er jonge auto met 60.000 km op dec teller het deden.

aangepast door Rachid17
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb vandaag 1,77 betaald.

Haha dat valt nog mee, ik heb hem wel eens vol gegooid met een prijs van 1.92  :mrgreen:  :mrgreen:

 

JE hoeft het ook niet elke week te doen, normaal tank ik altijd Ultimate of 98

aangepast door Fappie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb dit bij mijn MINI laten doen. We hebben toen met het forum een speciale prijs afgesproken bij Tom van HBT. Niks dan lof over hem. Neemt de tijd en legt je alles uit. Eigenlijk is VAG zijn ding maar MINI's vond hij ook leuk om aan te werken.

 

http://www.hbttechniek.nl/audi-tfsi-fsi-inlaat-carbon-build-up--koolstof-afzetting--aanslag-kleppen-inlaatspruitstuk-reinigen-blasting.html

 

Ik kan iedereen hem aanbevelen!

Ik heb ze eens een mail gestuurd 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wat zouden gebeuren als je het vaker zou doen Fappie, wou trouwens weten welke oliefilter goed was voor de auto.

De filter van de dealer of is er een betere, EN welke bougies zijn van beter kwaliteit en gaan langer mee.

Ik had 1 bougie waar de kop zwart van was,hoe komt dat trouwens

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wat zouden gebeuren als je het vaker zou doen Fappie, wou trouwens weten welke oliefilter goed was voor de auto.

De filter van de dealer of is er een betere, EN welke bougies zijn van beter kwaliteit en gaan langer mee.

Ik had 1 bougie waar de kop zwart van was,hoe komt dat trouwens

Tsja Oliefilter daar heb je verschillende merken in.

 

Wat betreft Bougies dat hangt af van je onderhoudsinterval, staat die op Longlife 30000km of gewone interval 15000km.

Mijn passat staat op longlife en heb ik er longlife bougies inzetten, die gaan 60000 km mee.

 

102 tanken is denk ik alleen maar beter, maar ook duurder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Met de aankomende tankbeurt ook maar even die 102 tanken zijn alle prijzen hetzelfde bij die firezones of kan het verschillen per woonplaats?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Jij kunt even naar Wormer rijden, denk dat dat de enige is in de Zaansreek.

Volgens mij is het 1 prijs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Jij kunt even naar Wormer rijden, denk dat dat de enige is in de Zaansreek.

Volgens mij is het 1 prijs

Ja denk dat dat de dichtstbijzijnde is! Even een toeristische route nemen.

 

Aan het einde van de a7 zit ook een firezone, als je Zaandam inrijdt, maar volgens de website geen 102, beetje jammer,

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ja denk dat dat de dichtstbijzijnde is! Even een toeristische route nemen.

 

Aan het einde van de a7 zit ook een firezone, als je Zaandam inrijdt, maar volgens de website geen 102, beetje jammer,

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Even via Wormerdijk rijd je zo Wormer in ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik zou bij een FSI niet vasthouden aan de 60dkm vervangingsinterval van bougies, uit de praktijk blijkt dat de bougies veel eerder versmeren. Persoonlijk zou ik bij max 45.000km of 3 jaar die bougies vervangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden