Ga naar inhoud

Don goes RS6 :)


DON2006

Aanbevolen berichten

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Bedankt mannen ! Ben er ook erg blij mee en heb al 100 keer naar buiten gekeken vanaf een uurtje of 1500 u ;) haha

 

@ Meguiars:

 

Wellicht omdat het een gsm camera is, maar nee hoor het zijn 18" RS6 velgen met Dunlop SP SPORT MAXX banden in de maat: 235/40/18 ;)

 

Is wel ff wennen zeg maar als je 205/65/15 gewend bent ;)

 

 

@ Dimitri-Turbo:

 

Je hebt zoveel keus... Alleen vwb de RS6 heb je al 4 verschillende smaken :shock: : De normale zilveren (zoals die van mij), de smoke kleurige, de zilver/zwart kleurige, en de verchroomde heb je...

 

Maw dit geldt zo'n beetje voor alle velgen maar ik wilde kiezen uit 3 soorten; de RS4 (vind ik nml. nog steeds erg mooi en had ik graag willen kopen, maar de RS6 vond ik net iets mooier ;)), de RS6 (tata ;)) en de nieuwe S8 velgen (let op de nieuwe he niet die Golf4 Ali-B velgen :roll::cry::shock::lol:

 

haha ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

He mannen, haha nee niks zakken ! ik rijd 2 x per week door de bossen omwille een hobby :shock::lol: dus moet niet zo'n lage bak ! Ben blij zo !

 

valt allemaal reuze mee de hoogte Menno, dat zie je maandag wel ;)

 

Alleen baal ikw el een beetje die kerel heeft er 235/40/18 banden onder gelegd, maar ik merkte eigenlijk direct al op dat hij wat minder fel was dan voorheen :( Na ff nagedacht te hebben met Antonio (:thumb:) hadden ze er beter 225/40/18 onder kunnen leggen...

 

Kom net terug van een proefrit met GPS als snelheidsmeter ! Als ik voorheen (lees: met 15") 120 kmh reed 'op GPS' dan reed ik zo'n 5 tot 7 kmh langzamer op de snelheidsmeter. Dat heb ik met verschillende auto in het verleden geprobeerd omdat ik het toen ook al zo vreemd vond, maar nu vanavond tot mijn stomme verbazing... Als ik 100 kmh reed op de teller, reed ik net 99 kmh op GPS en dat ook met bijvoorbeeld 140 kmh op de teller ! Dan reed ik dus net geen 140 op GPS dus er zit wel degelijk een afwijking in de bandmaat :(

 

Als ik terug zou gaan naar die zaak en 225/40/18 zou laten omleggen, ben ik dan van dit probleem af ? En voelt hij dan weer even fel als voorheen aan ? Of was dit toch al verloren omdat ik van 205 breed naar --> 225 (of 235) ben gegaan ????

 

Heeft dit uiteindelijk ook weer concequeties op het verbruik vand e auto ???

 

Ik hoor graag van u allen ;)

 

gr en bedankt !

 

Don

 

Ik vraag me dus af

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat goed :thumb:

Hij zal ook met 225 nog niet zo fel aanvoelen als met 205, en ook is het gewicht van je wie/band hoger. Dit zul je ook in je verbruigk gaan merken, het zullen geen grote verschillen zijn maar het scheelt wel. Ik merk het verschil tussen zomer 225-45-17 en winter 205-55-16 ook in het verbruik, scheeld gemiddeld 25/30 Km op een tank.

Hobby mag wat kosten toch :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden