Ga naar inhoud
  • 0

Passat variant 2012


bob1986

Vraag

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Aanpassingen aan de auto. Ik kijk en lees mee. Mijn vraag is welke aanpassingen kan ik allemaal verrichten met mijn Passat. Kan ik bv lane assist in het verborgen menu via vagcom aan vinken?

 

Ok, je wilt dus lane assist, zit deze optie er al op of wil je deze erop ?

volgende vragen dan,

heb je der een camera in die de lane assist werkende kan maken ?

Een geschikte hendelset die de lane assist kan activeren ?

Een voorruit die geschikt is om een lane assist camera in te bouwen ?

Anders heeft aanvinken niet veel nut.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

was het maar zo eenvoudig, dan ging ik metteen een aantal zaken aanvinken,

stekker erin, computer aan en hatseflats.....

 

zoals Wulfke al zegt, lane assist moet wel aanwezig zijn, mocht dat erop zitten staat het meestal wel aangeschakeld, echter geldt het  aanvinken wel voor een groot aantal andere zaken die wel al geïnstalleerd zijn en waarbij de verschillende opties naar gelang je persoonlijke wensen zijn aan te passen.

 

voordat je gaat experimenteren even een autoscan maken zodat je de originele codes hebt, en lees je in de materie in, je zal de eerste niet zijn......

grtzzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De camera zie je wel zitten net onder de interieur achteruitkijk spiegel. Zie je vanaf de buitenkant een trapezium vorm waar de camera door kijkt. Ook zou je hendelset een knopje moeten hebben om de lane assist in het kunnen schakelen. Wagen symbooltje met zoiets

(( wagensymbooltje))

Als het er niet op zit begin je best met een nieuwe geschikte voorruit en indien je dit er nog niet op hebt ineens 1tje met optie voorruit verwarming.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Tsja en zo begint het virus, het schijnt behoorlijk besmettelijk te zijn, dus waarschijnlijk heb je het gekregen van een andere Passat bezitter, voordat je er erg in hebt geef je het dan weer door ook.... en het ergste is :sad: ... er zijn heden ten dage nog geen medicijnen voor gevonden. :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wat wil je weten dan ?

 

wat heb je nodig,

Camera incl handgreep 5N0827566

Stuurdoos 3AE907441 (liefst een 2de handse omdat je een nieuwe moet gaan calibreren)

Bedrading voor tussen de camera en de camera module

Kabelboom voor tussen de camera module en de RNS

 

Aansluiten van de bedrading

voeding - Massa

aansluiten aan can-bus

coderen in gateway en rns

klaar

 

hier een richtprijs voor een setje

http://www.cars-equipment.com/www/en/shop/rvc-kits/oem-hl-rvc-vw-passat-b7/

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden