Ga naar inhoud
  • 0

Navigatie is de weg kwijt


BeamVR6

Vraag

In mijn net gekochte 3C lijkt het wel of de ingebouwde navi de weg kwijt is, ik denk dat het gaat om een RNS 2. De kompasrichting is meestal heel wonderlijk en ook als ik de positie precies instel waar ik ben en vervolgens ga rijden dan schuift de kaart helemaal de verkeerde kant op. Radio ontvangst is wel goed en de antenne is zo´n haaievin. Heeft iemand een idee waar dit te zoeken? Zou prettig zijn als de Navi het doet ook al is die op een Smartphone tegenwoordig beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Je kan ergens zien van hoeveel satellieten je een signaal ontvangt. Gewoon even door de setup en instellingen schermpjes lopen en dan kom je het ergens tegen. Minimaal 5 a 7 is nodig om een goede locatie te kunnen bepalen. Misschien zit de antenne stekker los of is de antenne zelf defect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ben even aan het spitten geweest en het boekje dat er bij zit heet ¨Heft 3.4 MFD DVD¨ en de plaatjes komen erg precies overeen met het apparaat in de auto. Een van de schermen is de Ortungsanzeige en die is grijs, op een gele kompaskoers na die trouwens niet klopt. Het lijkt er op dat het niet lukt om een GPS popsitie te bepalen. Bedoelde jij dit scherm trouwens bm-er?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden