Ga naar inhoud
  • 0

Passat 3C achterbank Variant vs Sedan


dieseltje

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

nog even een vraagje.

 

ik zie in Duitsland vaak mooie interieurs, zowel variant als sedan, maar zonder airbags en zonder gordelhouder. Is dat zonder meer van mijn huidige stoelen over te zetten?

Yep dat is mogelijk, alleen de gordel van de achterzitting daar kom je zo klote bij, maar goed het is te doen...

 

Ze halen de airbags en de gordels eruit omdat het interieur uit test auto's komen en vanwege de veiligheid halen de ze airbags en de gordels eruit.

 

Dan kan de Fabrikant/testers niet aansprakelijk gesteld worden mocht je ooit een ongeluk krijgen en je airbag of je gordel doet het niet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

In duitsland mag je niet handelen in airbags ivm explosieven.

 

Ik gok dat de verkopers er meestal de airbags wel bij hebben, maar het alleen niet vermelden ivm het verbod.

Nee hoor, je vind ze wel interieur met airbags en gordel...alleen die komen uit een schade auto..

 

Jonge interieur die uit test auto's komen , daarvan worden altijd de airbag en de gordel uit veiligheids overwegingen door de tester uit het inetrieur verwijderd voordat het interieur aan een handelaar word verkocht

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Mijn airbags uit de comfort zetels pasten perfect in de vol leder zetels. Dat van de afgesneden gordel in de achterbank heb ik ook gehad. Is een pruts werk maar niet ondoenbaar. Zelf denk ik dat er geen verschil is in airbags. Wel zijn er soms uitvoeringen waar er airbags in de zijwangen van de achterbank zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden