Ga naar inhoud

WLAN op 3c8 035 730E telefoonmodule


Gast Fappie

Aanbevolen berichten

Wie oh wie kan mij in korte lijnen uitleggen waar hij zijn data vandaan haalt.

 

Haalt hij de data van mijn internetbundel Vodafone of pakt die gewoon her en der een Wifi Hotspot op.

 

Nou heb ik Wifi hotspot van Ziggo, kan ik dat ook instellen en zo ja weet iemand hoe je dat moet doen.

 

Heb op Internet gezocht naar een handleiding maar die heb ik helaas niet gevonden

 

Ik wacht met spanning jullie antwoorden af ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De jongens willen achtetin met hun ipad internetten.

 

Volgens ziggo kun je overal gebruik maken van hotspot.

 

Ik ga me er eens in verdiepen

dat kan goed mogelijk zijn maar al rijdende lijkt me dit sterk aangezien je volgens mij gebruikt maakt van draadloze routers in huizen van Ziggo gebruikers.

Al rijdende zal dat dan niet goed vlotten aangezien je steeds van de ene router naar de andere moet dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens het dekkings gebied die ziggo aan geeft moet het geen probleem zijn. Anders bellen we ziggo op, dat ik 2 boze kinderen achterin heb zitten.

 

Anders maar onbeperkt internet nemen bij Vodafone ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens het dekkings gebied die ziggo aan geeft moet het geen probleem zijn. Anders bellen we ziggo op, dat ik 2 boze kinderen achterin heb zitten.

 

Anders maar onbeperkt internet nemen bij Vodafone ????

Ja dat zal ook zo zijn. Maar niet als je in beweging bent. Mijn provider (telenet)heeft ook dit ook.

Iedereen die telenet in huis heeft heeft een draadloze router waarmee je beveiligd draadloos op het internet kan. Een deeltje van de router is beveiligd opengesteld voor andere telenet klanten. Als je als niet bewoner van dat huis dan in de buurt komt dan kan je gerbuik maken van die bewoner zijn draadloze router door in te loggen met je telenet gebruikersnaam en paswoord.

Wil dan ook zeggen dat je dan verbonden bent met die router. Die heeft een beperkt uitzendbereik. Eens je uit dat bereik bent heb je geen draadloos meer en kom je mogelijks terug in het bereik van een andere draadloze telenet router van een buurman 2 huizen verder in die straat. Echter moet je dan terug aanmelden aan deze nieuwe router (nieuw ip adres enz) .

Daarom dat ik aangeef dat dit wel lukt maar niet als je in beweging bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het ook in de wagen via een duo sim (meeste toestellen kunnen rsap niet aan) en dan mijn telefoonboek via externe telefoon ingelezen zodat ik altijd de juiste contacten heb op de duo sim. Kinderen en pappa blij.

Als ik naar het buitenland ga stop ik er een keepGO sim in die ik kan opladen via de bijpassende app. Deze sim heeft alleen data, dekking is wereldwijd. Mijn iPhone is dan via bluetooth aangemeld zodat ik toch handenvrij kan opnemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden