Ga naar inhoud
  • 0

Onderdeel nr blende climatronic 2e generatie gevraagd


Willem nunspeet

Vraag

Ik heb mijn climatronic paneel vervangen door een 2e generatie en wilde bij de dealer een afdekblende bestellen maar de magazijn man komt er niet uit, hij komt telkens op het oude paneel met 3 gaten uit.

 

Het nr van de climatronicpaneel is 5K0 907 044ER

 

post-14821-0-06182400-1445851412_thumb.jpg

 

Het moet volgens mij dit paneeltje zijn,  

 

http://nl.aliexpress...2025760394.html
Alublende climatronic 2de generatie

 

maar.... daar staat weer de beschrijving van de pookblende bij dus ik vertrouw het niet om die te bestellen

Wie kan mij aan het goede nummer helpen?

 

Bvd

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ja, dat nr hebben we bij de dealer ook ingetikt, maar etka geeft daar geen plaatje bij. Omdat ie uit Duitsland moet komen wil ik het zeker weten.

 

Verstuurd vanaf mijn HTC One_M8 met Tapatalk

Dan moet hij bij een nieuwer type auto kijken.

 

Grt Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wat Jan zegt.

 

Anders even op marktplaats zoeken naar het kenteken van een Passat CC en dan laat je die beste man nogmaals kijken.

 

Nog een optie: bij vagtechniek bestellen.

http://webshop.vagtechniek.nl/index.php?main_page=product_info&cPath=79_125&products_id=1111

aangepast door Ozzy40
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Allemaal bedankt voor de input.

Heb het paneeltje ondertussen besteld bij de dealer.

Wil niet de magazijnman van de dealer bij mij in de buurt iets verwijten, had hem het nr van het bedieningspaneeltje gegeven en verteld dat het climatronic 2e generatie betrof.

Magazijnman belde vorige week dat het paneeltje uit Duitsland was aangekomen maar beschadigd en dat hij het opnieuw had besteld. Keurig gebeld dat er een nieuw paneeltje was aangekomen, toen ik het vanochtend ophaalde bleek dat het de oude versie was.

Dealers hebben gewoon weinig ervaring met al deze mods en ik begrijp het ook wel, wanneer ik mijn gemodificeerde Passat zou aanbieden voor een probleem dan weten ze niet wat voor model ze in huis hebben....

Ik heb vanochtend 20 minuten meegekeken op ETKA bij de dealer en bij alle nrs komt het plaatje van de climatronic type 2006 te voorschijn.

Had 3 weken geleden ook al autohaas in Zutphen een mail gestuurd met de vraag voor een blende maar die wordt gewoon niet beantwoord.

 

Als het goed is heb ik hem nu donderdag binnen.

 

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden