Ga naar inhoud
  • 0

Subwoofer


GhostWolf

Vraag

Ik wil graag een subje in mijn auto, als ondersteuning van het standaard setje.

Nu wil ik geen sub in mijn achterbak leggen, aangezien ik die vaak gebruik.

Ik zat dus te denken aan een sub onder de stoel (zo een waar de versterker al in zit.)

Zijn er hier mensen die dit er al in hebben? En is dat dan gedaan (kabels en vastmaken)

Of heeft er iemand een idee hoe groot de ruimte is, omdat je ze in verschillende maten hebt.

Bvd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik weet niet of dit eventueel een oplossing is. Deze omkasting past in het zij gedeelte van de koffer. Moet je enkel nog een versteker proberen kwijt te raken.

http://www.eurotuningshop.com/product/car-audio/subwoofer-box-vw-passat-3c-estate.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik wil graag een subje in mijn auto, als ondersteuning van het standaard setje.

Nu wil ik geen sub in mijn achterbak leggen, aangezien ik die vaak gebruik.

Ik zat dus te denken aan een sub onder de stoel (zo een waar de versterker al in zit.)

Zijn er hier mensen die dit er al in hebben? En is dat dan gedaan (kabels en vastmaken)

Of heeft er iemand een idee hoe groot de ruimte is, omdat je ze in verschillende maten hebt.

Bvd.

In mijn vorige auto heb ik mijn reservewiel omgedraaid. Hol gelegd zeg maar. Daar een plaat hout overheen met sub erin. Onder de klep. Versterker lag onder me stoel. Werkte top. Weet alleen niet of dit bij passat toe te passen is.

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I8260 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dan denk ik eerlijk gezegt dat je beter niet met een sub kan werken. Maar de speakers in de deuren upgraden. Onder je stoel is zo weinig (klank) ruimte. Ze hebben tegenwoordig mooi spul dat je 1op1 kunt uitwisselen. Deze dan weer op een versterker.

 

Weet niet wat je nu in je deuren heb! Alleen low out. Of met low/mid. (2way).

 

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I8260 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dan denk ik eerlijk gezegt dat je beter niet met een sub kan werken. Maar de speakers in de deuren upgraden. Onder je stoel is zo weinig (klank) ruimte. Ze hebben tegenwoordig mooi spul dat je 1op1 kunt uitwisselen. Deze dan weer op een versterker.

 

Weet niet wat je nu in je deuren heb! Alleen low out. Of met low/mid. (2way).

 

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I8260 met Tapatalk

Ik had een underseat sub van pioneer in mijn cupra en golf 5 en in de cabrio ook. Prima aanvulling!

 

Ben het wel met je eens dat je basis een goede set jn je deur moet zijn met als aanvulling een subje voor het lage laag.

 

Heb nu Dynaudio en dat speelt ook prima. Vind het nog wel wat brommerig moet ik zeggen, maar dat moet ik nog even verder afstellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het setje wat er nu in zit heeft super geluid, ik heb geen idee wat het is, maar ik vermoed dat het niet origineel is.

Alleen de lage tonen bij een wat harder volume zorgt voor gekraak (het is ook alleen bij bijna maximaal)

Hierom zit ik te denken aan gewoon een subje voor erbij, om de lage tonen toch wat meer naar voren te brengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

op zich een best leuk ding!

 

men kan een output kanaal toch splitten tbv een tweede onder de ander stoel?

 

Ik zie geen bridge mogelijkheid op dit ding zelf!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden