Ga naar inhoud
  • 0

Waar Geschakelde plus onder de motorkap van een 3C


Gast Fappie

Vraag

Oke ik weet waar ik hem van binnen kan halen, maar weet iemand ook waar je een geschakelde + onder de motorkap kan halen.

 

Ik wil mijn DRL aansluiten en dacht simpel vanuit de motorruimte een Geschakelde + te halen.. maar njet.

 

Ik hoor het graag van jullie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Komaan Ronald, gewoon even een draadje vanuit de binnenruimte naar motorcompartiment trekken. Kan je hem ook netjes afzekeren in de originele zekeringbox. Maar als je een luchtkwaliteit sensor geplaatst hebt heeft deze volgens mij een geschakelde plus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Komaan Ronald, gewoon even een draadje vanuit de binnenruimte naar motorcompartiment trekken. Kan je hem ook netjes afzekeren in de originele zekeringbox. Maar als je een luchtkwaliteit sensor geplaatst hebt heeft deze volgens mij een geschakelde plus.

Oke Oke, je hebt gelijk Peter, uiteraard weet ik dus de geschakelde + binnenin te vinden... hahaha de Lucht kwaliteit sensor.

Maar wou hem zolang even van buitenaf aansluiten, als ik de PDC ga monteren neem ik gelijk alles mee naar binnen.

 

Dacht dan branden ze mooi even ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@ Mn mond valt open, had je hoger ingeschat :mrgreen: zo`n handige vent als jij

 

Jan

Ach effe snel, DRL zitten er al 1 maand in maar branden nog niet... Straks als het rustiger is op het werk dan gaat die een weekend de werkplaats in.

Dan kan ik mooi de PDC monteren en gelijk netjes de DRL aansluiten en zekeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

hoe ga je ze laten uitschakelen of dimmen ?

Als je ze via de dimlichten gaat laten dimmen of uitschakelen kan je bvb de draad van de stadslichten als geschakelde plus gaan gebruiken.

als het dan toch maar voorlopig is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

hoe ga je ze laten uitschakelen of dimmen ?

Als je ze via de dimlichten gaat laten dimmen of uitschakelen kan je bvb de draad van de stadslichten als geschakelde plus gaan gebruiken.

als het dan toch maar voorlopig is.

Kijk het antwoord kom van zelf hahaha Thanks Peter ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden