Ga naar inhoud

kan ik variant bj 2003 stugger maken zonder te verlagen????


gevanje

Aanbevolen berichten

Hallo heren,

 

sorry voor de kromme inleiding. Is het mogelijk mijn variant bj. 2003 stugger te maken, zonder verlagen. Ik wil de auto per se niet lager hebben maar wel graag wat stugger. Kan het bijv. met een setje dempers van een a6 of gekker nog een caravelle? Zal volgens mij ook afhangen van de lengte van de dempers. Iemand ervaring of suggesties??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou idd eens andere dempers kunnen proberen,heb ooit wel eens schokdempers van Monroe gehad Sensatrac dempers.Was wel merkbaar helaas niet onder een Passat dus weet niet of ze er zijn voor een Passat.Ik zelf zou dan als andere optie voor een sportline onderstel gaan is ook stugger en verlaagd niet al te veel ong 2 cm.

 

Grtz. Den

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben ook dat probleem met de Passat, maar is volgens mijn wel iets wat bij een standaard onderstel hoort soepel veren. Drempels nemen moet je ook zeker niet te hard doen.Daarom komt er tzt een KW set onder wel verlaagd.Ik zelf vind dat optisch ook even wat mooier staan, maar dat is iets persoonlijks.

 

Grtz.Den

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben ook dat probleem met de Passat, maar is volgens mijn wel iets wat bij een standaard onderstel hoort soepel veren. Drempels nemen moet je ook zeker niet te hard doen.Daarom komt er tzt een KW set onder wel verlaagd.Ik zelf vind dat optisch ook even wat mooier staan, maar dat is iets persoonlijks.

 

Grtz.Den

 

Verlaagd vind ik de auto ook mooier, alleen ligt ie dan constant met zijn buik op de grond. Daarom wil ik hem liever niet lager.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben ook dat probleem met de Passat, maar is volgens mijn wel iets wat bij een standaard onderstel hoort soepel veren. Drempels nemen moet je ook zeker niet te hard doen.Daarom komt er tzt een KW set onder wel verlaagd.Ik zelf vind dat optisch ook even wat mooier staan, maar dat is iets persoonlijks.

 

Grtz.Den

 

Verlaagd vind ik de auto ook mooier, alleen ligt ie dan constant met zijn buik op de grond. Daarom wil ik hem liever niet lager.

 

Dat hangt ervan af hoe laag je gaat,KW set is goed te doen er zijn er meerdere hier die ermee rijden.Antonio bijv heeft er een set onder en is er goed over te spreken.Anders kun je nog een Eibach veren set nemen word hij ook iets lager en stugger van ook daar kan Antonio je meer over vertellen.Die set had hij voor de KW verlagingsset.

 

Grtz. Den

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat koni geel hier in nederland maar tot 4cm deed verlagen op schokbrekkers die niet korter zijn dan orgineel. Dan zou je die kunnen bestellen en dan je orginele veren erop. Dus losse schokbrekers kopen van Koni(geel) En daar orgineleveren op. Dan kun je de hard heid zelf stellen en dat op orginele hoogte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden