Ga naar inhoud
  • 0

zwart beeld achteruitrijcamera


kevuhh

Vraag

Jongens ik kom er niet meer uit heb hulp nodig!

 

Aangekocht:

VW EMBLEEM CAMERA HI RES

VW ACHTERUITRIJCAMERA MODULE

VW CAMERA KABELSET

 

 

Heb de achteruitrijcamera ingebouwd. Alles aangesloten en een kabeltje bij de achteruitrijlichten aangesloten. Module aangesloten (massa ook)

Naar voren heengetrokken en achter de radio de 12v en can hi (bruin paars) en can low (bruin oranje) aangesloten (met hulp van stikkertje op de radio)

Dit is naar mijn weten allemaal goed aangesloten.

 

Nu heb ik dus in de RNS510 achteruitrijcamera aangevinkt (active parking assist) dus de dynamische dan DOET DE RADIO NIKS.

 

Als ik die uitvink en dan de achteruitrijcamera zonder module aanvink gaat de achteruitrijcamera wel aan.

 

Dus als ik hem in de achteruit zet gaat het embleem open en komt de camera ervoor en veranderd het beeld op de radio.

Dus alles werkt.

 

maar heb alleen zwart beeld.

Ik zie niks op de radio?

 

alles werkt, maar het is alleen zwart beeld?

 

Waar kan dit aanliggen heb alles nagelopen en alles is goed aangesloten (denk ik)

 

!!! HULP HULP HULP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Ja maar werd eerder hier op forum vermeld dat dit helemaal niks uitmaakte. Daarom heb ik deze ook gekocht ;) maarja ik zoek wel een ander

Had nogthans doorgegeven in een ander topic achter welke module je moest zoeken. Maar je had dan de andere al gekocht dacht ik
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

3C0 907 441 is voor aan passat 3C variant

3C8 907 441 is normaal voor de passat CC

3C9 907 441 is normaal voor de passat 3C sedan

3AE 907 441 is normaal voor de passat 3AA

 

http://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/36084-achteruitrijcamera-module-passat-cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ja Wulfke klopt, maar ids30postma reageerde dat het allemaal hetzelfde was 

 

deze is goed, naar mijn weten zijn er geen verschillende modules, er is maar een module voor achteruit rij camera's.

 

De camera is van na 2009...geschikt voor alle passats ook CC

 

En je moet een kabel naar de camera hebben en eentje naar je RNS

 

 

 

Dus ik heb hem maar gekocht, nu blijkt dat het niet goed is. Als iemand zo'n achteruitrijcamera module kan vinden. Laat het me weten aub!! Kan hem namelijk nergens vinden voor een normale prijs.

 

Deze module die ik nu heb is trouwens te koop dan (150 heb ik ervoor betaald)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik weet alleen dat Modules die op een CC of een Sedan zitten niet werken op een Variant , maar dat lijkt mij ook logish , Sedan/ CC  hebben een logo die uitklappen waardoor de hoek van de camera anders is...

 

Aangezien je probleem had met je zwarte beeld ben ik wat dieper in gaan duiken en kwam achter dat je een variant module in een CC had gestopt aan de hand van je module nummer...

 

Maar daar staat ook naar mijn weten..dus ik kan niet 100% zeggen, nu wel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je topic begint vanaf 29 mei, hoe kan ik iets hier in de topic op 18 mei gezegd hebben.. Quote is van 18 mei

Die quote kwam uit een ander topic die hij eerder al had gemaakt. Linkje naar dat topic staat een paar posts naar boven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ja is verder ook geen probleem. Eerder wisten we het niet zeker nu weten we het wel zeker. Voor de volgende gek die 't gaat proberen heeft hij iniedergeval niet dit probleem.

 

De goede module is gekocht en onderweg dus hopelijk is het van de week helemaal goed kan ik eindelijk de kofferbak weer dicht bouwen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nu heb ik de nieuwe erachter en geeft hij nog een foutmelding.

 

Krijg trouwens ook geen melding meer met de RNS. Maakt niet uit wat ik wel of niet aanvink.

Heb alles in de RNS uit gedaan en alleen CAN gateway 3C aangezet.

Deed niks.

 

Nu heb ik in RNS aangezet en can gateway ook en nu nog niks.

 

Maar hij vind de module niet. Maar ik kan wel in de module.

post-23289-0-79636900-1434382313_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wat ik niet snap is dat je in de camera module een fout uitleest van moduleb J446 van de parkeersensoren. Heb je parkeersensoren op de CC ? Mogelijks moet je in die module ook wat coderen. Het is zo dat als je OPS hebt en er de camera bij toevoegd je zowel de sensoren als camerabeeld weergeeft. Als er iets mis is met de camera dan schakeld hij automatisch over naar sensoren weergave. Misschien dat er daar iets mis gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb geen parkeersensoren

 

en heb vanmiddag ook al weer alle kabels die getrokken zijn allemaal nagekeken. Dit is gewoon allemaal goed of de kabelboom zelf is niet goed, maar de kabelboom klopt gewoon aangezien hij de oude

module wel normaal kon lezen en alleen software fout aangaf.

 

Nu doe ik deze module erachter en kan die hem niet lezen. Dus waarschijnlijk de module? Kan de module kapot zijn? of is de module niet kapot aangezien ik er gewoon in kan komen?

aangepast door kevuhh
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden