Ga naar inhoud

ramen blinderen


sander bosman

Aanbevolen berichten

Persoonlijk zou ik voor ramen tinten gaan. Ik heb ook ervaring met sonniboys en was hier best tevreden over. Ik vond alleen de loods niet zo mooi en het zicht naar achteren vond ik ook nogal 'slecht'. Met getinte ramen heb ik louter positieve ervaringen.

Daarom laat ik binnenkort ook m'n ramen tinten????

 

Als je Emmen niet te ver vindt, weet ik wel een goed en voordelig adres!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij wonen in drenthe wat is t handige adresje en de kosten toevallig ook bekend?

Maurice Beuker van  glasstinter in Emmen, daar heb ik het ook laten doen

Was voor 149 euro zijruiten achter en achterruit helemaal klaar, dit is wel voor een Variant..... Sedan is iets duurder.

 

www.glasstinter.nl 

aangepast door Fappie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Oem getinte ramen is t mooiste maar folie doet het ook. Ik heb gister een rol folie 50% "smoke" besteld en ga het zelf proberen.

 

 

Ik maak eerst een malletje van karton en snij dit over op de folie. deurpanelen achter haal ik eraf en dan kun je er vrij eenvoudig bij.

 

Zal een middagje prutsen zijn maar dat komt vast goed ????????

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Maurice Beuker van  glasstinter in Emmen, daar heb ik het ook laten doen

Was voor 149 euro zijruiten achter en achterruit helemaal klaar, dit is wel voor een Variant..... Sedan is iets duurder.

 

www.glasstinter.nl 

 

da's wel 'n mooie prijs moet ik zeggen! 't is zonde, m'n ruiten waren al geblindeerd bij aankoop (gok 70%). Moest dat niet het geval zijn, zou ik daar zeker informeren voor 95% ofzo :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

da's wel 'n mooie prijs moet ik zeggen! 't is zonde, m'n ruiten waren al geblindeerd bij aankoop (gok 70%). Moest dat niet het geval zijn, zou ik daar zeker informeren voor 95% ofzo :)

Precies, ik heb het nu bijna een jaar geleden gedaan en gewoon toppie.

Alle panelen gaan eraf zodat het folie ook goed en helemaal op het raam zit.

 

Niet dat het bij de panelen afgesneden word, gewoon goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies, ik heb het nu bijna een jaar geleden gedaan en gewoon toppie.

Alle panelen gaan eraf zodat het folie ook goed en helemaal op het raam zit.

 

Niet dat het bij de panelen afgesneden word, gewoon goed.

heb het bij m'n vorige auto laten doen. Kerel deed alles achter de B stijl op 'n uurtje tijd, geen enkel paneel eraf. Na vijf jaar folie nog steeds perfect. Wat hij deed was de folie onderaan 'n centimeter langer laten 'n die centimeter met 'n creditcard achter het rubber doorsteken met de ruit volledig omhoog. Op die manier kon het niet dat de rubber de folie los zou stoten bij het zakken van de ruiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb het bij m'n vorige auto laten doen. Kerel deed alles achter de B stijl op 'n uurtje tijd, geen enkel paneel eraf. Na vijf jaar folie nog steeds perfect. Wat hij deed was de folie onderaan 'n centimeter langer laten 'n die centimeter met 'n creditcard achter het rubber doorsteken met de ruit volledig omhoog. Op die manier kon het niet dat de rubber de folie los zou stoten bij het zakken van de ruiten.

Zo is het bij mijn auto ook gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat hij zijn ruiten voor ook heeft laten blinderen, dan krijg je een lichtdoorheids certificaat.

juist ja, bij jullie mag dat...

 

om die reden heeft zo 'n certificaat hier in Belgistan dus geen waarde: het mag simpelweg niet :bash:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Certificaat??? Waarom heb je dat dan nodig? @@STA

JW geeft levenslang garantie tegen oa verkleuren, krasjes en los laten van de folie ectect.

 

Mocht het bedrijf failliet zijn dan kan je met het certificaat onder garantie elders laten vernieuwen.

 

Ook mn voor portieren zijn gedaan die zijn tot het maximale percentage wat toe gestaan is geblindeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

juist ja, bij jullie mag dat...

 

om die reden heeft zo 'n certificaat hier in Belgistan dus geen waarde: het mag simpelweg niet :bash:

Wees jij maar blij dat je niet zoveel belasting betaald daar in Belgistan. Ik betaal graag het 4 voudige om lekkee te modden met mijn passie.

Jij mag alleen rijden met je passie en de leuke mods gaan aan je neus voorbij.

:mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden