Ga naar inhoud
  • 0

afdekking waterkast eraf halen


PassatRoger

Vraag

he lui, ik zit met een probleempje...

ik moet even in de waterdichte kast zijn onder de ruitenwissers.

dius ruitenwissers eraf gehaald en klemmetjes eraf gehaald.

eens voorzichtig getrokken, geen beweging.

voor de zekerheid kennisbank en zoekfunctie gebruikt en zoals beschreven in de kb proberen los te halen, ik krijg er wel beweging in maar komt er niet vanaf.

dus iets minder voorzichtig, daarna nog minder voorzichtig...

resultaat, plaat gescheurd maar komt er gewoon NIET vanaf!!

 

iemand ideeen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Volgens mij is het goede nieuws dat ie er af is en dat de vraag blijft hoe hij er af kon gehaald worden zonder kapot te gaan? :blink2:

 

Dat plastic wordt toch wel wat minder elastisch door de jaren heen, maar dat ie zo vast zat... wordt dat normaliter gekit of zou het vuil zijn geweest waardoor hij meer heeft geklemd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb hem bij mijn 3C er ook afgehad. maar het zit goed vast. Het beste is met warm weer dan is het plastic iets flexibeler. Als je goed kijkt zit het ( in ieder geval bij mij) in een rubberen u geklikt, en zit er een soort mes met een ribbel er op aan je plastic paneel, wat je daar weer in klikt. Je ben niet de eerste die het paneel breekt en zeker niet de laatste :mrgreen: .

 

grt Jan  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ding was er volgens mij nog nooit vanaf geweest, op de voorruit staat een 4 (2004 dus) en dat wil zeggen dat de ruit nog nooit vervangen is.

en het zat muur en muurvast dus dit was volgens mij echt de eerste keer.

maarja heb nu wel onder de accubak die stop eindelijk eens open gemaakt en afgeknipt. alles eens goed schoon gemaakt daar met een sopje dus op zich was het het wel waard.

zo'n ding kan nooit duur zijn toch?

heb twan al een app gestuurd :mrgreen:  

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden