Ga naar inhoud
  • 0

VCDS/VAGCOM omgeving Emmen Wie wil helpen


prince2010

Vraag

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Goeiemorgen,

 

Dat is top! Ik laat  het je zsm wel ff weten wanneer ik het er aan toe heb. Ik zit nog te twijfelen of ik eerst de regensensor moet aansluiten voordat ik hem laat programmeren of dat ik het pas na die tijd doe. Ik zit zelf een beetje krap qua tijd, omdat ik volgende week weer naar het buitenland ga. Ik ben dan ps weer na 19 mei terug...

 

Maar nogmaals top dat je wilt helpen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Goeiemorgen,

 

Dat is top! Ik laat  het je zsm wel ff weten wanneer ik het er aan toe heb. Ik zit nog te twijfelen of ik eerst de regensensor moet aansluiten voordat ik hem laat programmeren of dat ik het pas na die tijd doe. Ik zit zelf een beetje krap qua tijd, omdat ik volgende week weer naar het buitenland ga. Ik ben dan ps weer na 19 mei terug...

 

Maar nogmaals top dat je wilt helpen :)

Het beste is om alles aan te sluiten en dan aanpassen met VCDS.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Goedemorgen!!

 

Hier een tevreden mens!! Gisteren bij Jaap geweest om het één en ander aan te passen. Na wat gezellig gepraat te hebben en Jaap z'n 3AA bewonderd te hebben, is Jaap aan de slag gegaan.

Het was een klein beetje uitvogelen, maar alles wat ik wilde is gelukt!!

Regen-/lichtsensor is aangemeld icm regensluiten, coming-/leaving home en dagrijverlichting via mistlampen.

Jaap heeft ook bochtverlichting via de mistlampen aangezet maar het werkt niet. Dit is niet zo belangrijk, maar vraag me wel af hoe dit kan?

 

Jaap, via deze weg nogmaals reuze bedankt voor je tijd, moeite en de koffiie :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden