Ga naar inhoud

Welke poetstol aanschaffen?


STA

Aanbevolen berichten

Hallo poetsers!

 

Ik wil stap 1 tot 5 gaan doen, ben onervaren er in maar wil het zeker gaan leren om een poetstol te gaan gebruiken.

 

Ik lees veel over de DAP 500 en 900, zag ook dat Mequiars een poetstollen verkoopt. Hopelijk hebben jullie wat tips voor het aanschaffen van een poetstol.

 

Groet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar moet ik specefiek opletten?

Dat je zult merken dat het per auto anders is, ik hag wat diepere krassen op de motorkap, en was een uur ermee bezig met de zwaarste compound en de zwaarste pad die binden set zat zoals Fai die aangaf en heb toen als advies van carclean een andere besteld, weet even het merk niet, maar die is als hij koud is stevig en hoe warmer hij wordt, word deze zachter. Ik had eigenlijk een wolletje willen aanschaffen maar die waren uitverkocht.

 

Het setje wat Fai je aanraadt voldoet zeker.

 

Kijk anders even op het forum van carclean voor tips en tricks of mail ze met je vra(a)g(en)

 

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga voor een dap 900 v3 heb nu blijven twijvelen en heb de knoop door gehakt, en mooi voor weinig

Toch de DAP Andre?

 

Het resultaat van het Polootje mag er ook zijn na vanmiddag, Nu nog even wat meer poetsmiddeltjes aanschaffen en the passie go's shinning hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou een coating kunnen aanbrengen die de lak hardheid vergroot, iets als de Gyeon Mohs of Gyeon Prime

 

Vanaf oktober heb ik zelf de Prime erop zitten en de waskrasjes of swirls zijn aanzienlijk minder !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Swirls zul je altijd houden geloof het of niet nadat jij de auto gepolijst hebt en gaat er met een doek over maak je alweer swirls. Je haalt met een Dap zo'n 95% weg aan swirls mits goed gedaan. Hetgene wat jay bedoeld is eerder hologrammen die hij ziet denk ik.

 

Nou nee hoor dan zal je toch ff echte goede doeken kopen die geschikt voor uit te poetsen en dan heb je geen Swirls enz.

 

Gr Fai

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden