Ga naar inhoud
  • 0

VW Bluetooth adapter met Iphone 6


surf_non

Vraag

Beste Allemaal,

 

Ik heb VW bluetooth adapter/houder met oplaad functie voor de iphone 4. Dit werkt goed met de Iphone 4S in mijn passat uit 2006 met telefoonvoorbereiding.

 

Echter probeer ik nu een Iphone 6 te koppellen, maar helaas dit lukt niet. Ik heb dit ook geprobeert met een VW Bluetooth adapter voor een Iphone 5, helaas het zelfde resultaat.

 

Heeft iemand hier ervaring mee??

 

Alvast bedankt

aangepast door surf_non
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Pffffff hahahaha Effe zonder gekheid, gaat dit dan ook niet werken Peter?

 

 

Weet zo niet hoe het zich zal gedragen, mogelijk zal het deels wel werken over de rns maar het pairen zal een probleem worden lijkt me. Eens het 1 keer gepaired is geweest zal het geen probleem meer vormen om koppeling te maken met de bt module en weergave op de rns maar niks tussen de teller natuurlijk. Geen koppeling maken met andere telefoons, geen andere settings aanpassen, geen pin code opslaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@Schippersss,

Dan heb je een winnaar denk ik,

Check hier even,

http://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/35733-full-fiss/&do=findComment&comment=636498

 

Edit,

Te laat zie ik net, je hebt het topic al gevonden... :-)

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Volgens mij is een Samsungding geen probleem als je al met je premium iPhone 4 kan koppelen.

 

Het verschil zit hem qua telefoon vooral in iPhone 4 of 6.

Voor een premium telefoon heb je nu eenmaal een premium module nodig????

En het liefst ook een premium tft display in je tacho ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Stel ik neem de tacho van Dennis over, werkt mijn 1Z0 035 729 B dan nog met de tacho en het stuur.

Volgens Ross tech werkt deze module met DDP protocol, werkt dus niet samen met een witte tacho

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Volgens Ross tech werkt deze module met DDP protocol, werkt dus niet samen met een witte tacho

Dan blijf ik voorlopig mooi bij rood, om nou weer geld uit te geven voor een andere interface, tacho en andere Alu geborstelde blende pfffff

Ik wil nog zo veel modden en heb een mooi stuurtje en tacho in de passie zitten vergeleken wat er in zat.

 

Eerst mijn andere mods en zie later wel of ik deze verandering ook wil.  :wink:  :wink:  :wink:  :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dan gelijk ook maar even voorstellen:

 

Ik ben Ralph Reijnen uit Tilburg.

Mijn leeftijd is 35 en heb samen met mijn vriendin een zoontje van 13 maanden.

Ik ben eigenaar van een Passat variant 2.0 TDI DSG uit 2006 (en Polo 1.4 benzine uit 2005)

De passat rijdt zo 40 a 50 dkm per jaar en de huidige kmstand is nu +/-170.000.

Verder ben ik wel technisch (R&D), maar ik heb geen verstand van auto's (sorry).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hey Ralph, zo streng zijn we toch niet?????

En dat je weinig technische knowhow van auto's hebt is juist de reden waarom dit forum zo geweldig is.

De leden proberen alle vragen te beantwoorden en meestal krijg je zelfs ongevraagd advies over andere "mod" mogelijkheden????????????

Stel je om het af te maken hier ook nog ff voor:

http://forum.vwpassat.nl/index.php?/forum/4-ik-ben-en-ik-rij/

 

????????????

aangepast door Neders
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ralph het goedkoopste voor je is een 1k8 035 730 d module te plaatsen, die werkt puur met je touchadapter dus geen communicatie met de teller. Dus gewoon als je eigen module die je nu hebt. Is kwestie van plug and play, en je iPhone 6 werkt erop zonder problemen. Deze module is al te koop voor een paar tientjes. Hij zou ook Bluetooth streamen ondersteunen maar ik heb dat nooit werkend gekregen toentertijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ralph het goedkoopste voor je is een 1k8 035 730 d module te plaatsen, die werkt puur met je touchadapter dus geen communicatie met de teller. Dus gewoon als je eigen module die je nu hebt. Is kwestie van plug and play, en je iPhone 6 werkt erop zonder problemen. Deze module is al te koop voor een paar tientjes. Hij zou ook Bluetooth streamen ondersteunen maar ik heb dat nooit werkend gekregen toentertijd.

 

Hoi Marco,

 

Kun je mij zeggen of dat ook in mijn geval zou werken?

Ik heb gewoon de standaard teller (rood) en een MFD2 navigatie, dit icm de bleutooth adapter.

Wanneer ik de module plaats welke jij hierboven aangeeft, kan ik dan bellen via de carkit ?

 

Quincy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Lijkt dat deze houder (na kleine aanpassing) ook in een VW houder werkt, immers alleen opladen van de telefoonaccu wordt hieruit voorzien.

Burry maakt immers de bluetooth units voor VW

http://www.telebox-live.com/bury-iphone-6s-halterung-charging-aktive-cradle-system-9?sPartner=239037&gclid=CNudwY6018kCFaMSwwodxWsGEA

aangepast door gerjol
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden