Ga naar inhoud

Hobbyruimte interessepeiling


tiptronic

Aanbevolen berichten

Ik wil ook wel meedoen, maar ligt aan de dag, eigenlijk zou ik alleen op zaterdagen en zondagen kunnen.

 

Ik kan zelf uitlezen middels VCDS en ben zowel mechanisch als electrisch hobbist.

Zelf wil graag de xenon koplampen aansluiten, dat durf ik niet voor de deur bij ons thuis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedendag hierbij organiseren wij een interessepeiling met als doel om te kijken of er animo is om te poetsen, klussen, modden e.d in een overdekte lokatie.Heb zelf voldoende ruimte om zoiets op touw te zetten.


Daarom een peiling om gezamelijk onze hobbies te kunnen uitvoeren


attachicon.gifDSCN1074.JPGattachicon.gifDSCN1075.JPG


Deze ruimte is bijv 7,5 meter breed en 12 meter lang beperkende factor is de hoogte 2,80 meter leuk om te beginnen.


Mocht er bredere belangstelling zijn is er andere ruimte beschikbaar om evt een brug te kunnen plaatsen.


Aanwezig  gas,water,stroom 220/380,stoomcleaner.leuk idee? geef je dan snel op


Reken op kleine vergoeding voor gebruik (het wordt geen commerciele instelling)


  1. Tiptronic.
  2. Barry TDI.
  3. 35iB4.
  4. butcher1981
  5. martijn v o
  6. ......................
  7. ......................
  8. ......................
  9. ......................
  10. ......................

LOKATIE is in 't HARDE Gld


Link naar reactie
Delen op andere sites

Een CC is ook nog steeds een passat hoor.

 

Vind ik ook, verkoper van de dealer dacht er wat anders over, hoop bla bla natuurlijk  :roll: .

Intussen de auto in mijn bezit, en afgelopen middag hebben ze me alweer helemaal gek gemaakt met mooie LED mods, dus als er nog plek is, count me in. Kom graag een middagje prielen om hier en daar wat lampjes te gaan vervangen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Goedendag hierbij organiseren wij een interessepeiling met als doel om te kijken of er animo is om te poetsen, klussen, modden e.d in een overdekte lokatie.Heb zelf voldoende ruimte om zoiets op touw te zetten.

Daarom een peiling om gezamelijk onze hobbies te kunnen uitvoeren

attachicon.gifDSCN1074.JPGattachicon.gifDSCN1075.JPG

Deze ruimte is bijv 7,5 meter breed en 12 meter lang beperkende factor is de hoogte 2,80 meter leuk om te beginnen.

Mocht er bredere belangstelling zijn is er andere ruimte beschikbaar om evt een brug te kunnen plaatsen.

Aanwezig  gas,water,stroom 220/380,stoomcleaner.leuk idee? geef je dan snel op

Reken op kleine vergoeding voor gebruik (het wordt geen commerciele instelling)

  1. Tiptronic.
  2. Barry TDI.
  3. 35iB4.
  4. butcher1981
  5. martijn v o
  6. Mich76
  7. ......................
  8. ......................
  9. ......................
  10. ......................

LOKATIE is in 't HARDE Gld

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden