Vinniepilon Geplaatst 21 maart, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 21 maart, 2015 Nee de afstand hoeft geen probleem te zijn. En gezellig zal het ook zeker zijn. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
35iB4 Geplaatst 22 maart, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 22 maart, 2015 (aangepast) Gezellig zal het zeker wel zijn , en wat is er nu leuker dan te sleutelen met mensen die dezelfde Passie hebben 22 maart, 2015 aangepast door 35iB4 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mich76 Geplaatst 27 maart, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 27 maart, 2015 Oh, zou zeker langs willen komen!! Mag volgende week mijn gister gekochte auto ophalen, en 'r moet zeker wat aan gemod worden 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
35iB4 Geplaatst 27 maart, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 27 maart, 2015 Kom je langs of kom je aan ?? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
BARRY_TDI Geplaatst 27 maart, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 27 maart, 2015 Oh, zou zeker langs willen komen!! Mag volgende week mijn gister gekochte auto ophalen, en 'r moet zeker wat aan gemod worden Als het geen Passat is weet ik niet of de aanbieding wel geldt 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
butcher1981 Geplaatst 27 maart, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 27 maart, 2015 (aangepast) Ik heb er ook wel oren naar en misschien zijn er nog mensen die de bieg mod wil hebbenen ook kn maken, dat zou top zijn. En zou wie zo lijkt me het super alle mooie passies op een rij ????☺ Count me in 27 maart, 2015 aangepast door butcher1981 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mich76 Geplaatst 27 maart, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 27 maart, 2015 Als het geen Passat is weet ik niet of de aanbieding wel geldt Is inderdaad geen Passat meer, maar ik pak wel een viltstift, en schrijf op me kofferbakdeksel "Stiekum toch een Passat", plaats genoeg Als je daar genoegen mee neemt Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
BARRY_TDI Geplaatst 27 maart, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 27 maart, 2015 Is inderdaad geen Passat meer, maar ik pak wel een viltstift, en schrijf op me kofferbakdeksel "Stiekum toch een Passat", plaats genoeg Als je daar genoegen mee neemt Een CC is ook nog steeds een passat hoor. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
tiptronic Geplaatst 28 maart, 2015 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 28 maart, 2015 Een CC rekenen we goed hoor Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
tiptronic Geplaatst 28 maart, 2015 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 28 maart, 2015 Vandaag 35iB4 op bezoek gehad, gelukkig ging het regenen stonden we niet voor niets binnen 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
35iB4 Geplaatst 28 maart, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 28 maart, 2015 Idd, erg handig zo'n schuur. Bedankt Alfred dat ik er gebruik van mocht maken. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
martijn v o Geplaatst 29 maart, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 29 maart, 2015 Ik wil ook wel meedoen, maar ligt aan de dag, eigenlijk zou ik alleen op zaterdagen en zondagen kunnen. Ik kan zelf uitlezen middels VCDS en ben zowel mechanisch als electrisch hobbist. Zelf wil graag de xenon koplampen aansluiten, dat durf ik niet voor de deur bij ons thuis. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
tiptronic Geplaatst 29 maart, 2015 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 29 maart, 2015 Goedendag hierbij organiseren wij een interessepeiling met als doel om te kijken of er animo is om te poetsen, klussen, modden e.d in een overdekte lokatie.Heb zelf voldoende ruimte om zoiets op touw te zetten. Daarom een peiling om gezamelijk onze hobbies te kunnen uitvoeren DSCN1074.JPGDSCN1075.JPG Deze ruimte is bijv 7,5 meter breed en 12 meter lang beperkende factor is de hoogte 2,80 meter leuk om te beginnen. Mocht er bredere belangstelling zijn is er andere ruimte beschikbaar om evt een brug te kunnen plaatsen. Aanwezig gas,water,stroom 220/380,stoomcleaner.leuk idee? geef je dan snel op Reken op kleine vergoeding voor gebruik (het wordt geen commerciele instelling) Tiptronic. Barry TDI. 35iB4. butcher1981 martijn v o ...................... ...................... ...................... ...................... ...................... LOKATIE is in 't HARDE Gld Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
tiptronic Geplaatst 29 maart, 2015 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 29 maart, 2015 butcher1981 martijn v o Ik heb jullie bij deze op de lijst geplaatst Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
butcher1981 Geplaatst 30 maart, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 30 maart, 2015 (aangepast) Mijn dank is groot ???? 30 maart, 2015 aangepast door butcher1981 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mich76 Geplaatst 4 april, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 4 april, 2015 Een CC is ook nog steeds een passat hoor. Vind ik ook, verkoper van de dealer dacht er wat anders over, hoop bla bla natuurlijk . Intussen de auto in mijn bezit, en afgelopen middag hebben ze me alweer helemaal gek gemaakt met mooie LED mods, dus als er nog plek is, count me in. Kom graag een middagje prielen om hier en daar wat lampjes te gaan vervangen 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
tiptronic Geplaatst 5 april, 2015 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 5 april, 2015 Goedendag hierbij organiseren wij een interessepeiling met als doel om te kijken of er animo is om te poetsen, klussen, modden e.d in een overdekte lokatie.Heb zelf voldoende ruimte om zoiets op touw te zetten. Daarom een peiling om gezamelijk onze hobbies te kunnen uitvoeren DSCN1074.JPGDSCN1075.JPG Deze ruimte is bijv 7,5 meter breed en 12 meter lang beperkende factor is de hoogte 2,80 meter leuk om te beginnen. Mocht er bredere belangstelling zijn is er andere ruimte beschikbaar om evt een brug te kunnen plaatsen. Aanwezig gas,water,stroom 220/380,stoomcleaner.leuk idee? geef je dan snel op Reken op kleine vergoeding voor gebruik (het wordt geen commerciele instelling) Tiptronic. Barry TDI. 35iB4. butcher1981 martijn v o Mich76 ...................... ...................... ...................... ...................... LOKATIE is in 't HARDE Gld Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
tiptronic Geplaatst 8 april, 2015 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 8 april, 2015 Vanavond de belangstellenden in kennis gesteld benieuwd hoe het loopt Wordt vervolgd Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten