Ga naar inhoud
  • 0

achteruit kijkcameratje update


Marcel van Es

Vraag

Hoi

Ik heb vandaag een achteruit kijkcameratje gekocht.

Wie heeft er al een inzitten.

Wat heb je nog meer nodig om hem te monteren.

En wie zou me kunnen helpen, om hem aan te kunnen sluiten.

ben berijd naar je toe te komen als ie maar gfemonteerd wordt :lol::lol::lol:

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... otohosting

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
dat hangt er vanaf.. wat heb je allemaal..

 

Zit er een scherm bij? Heb je een MFD met een Dietz module?

Hoi Mathijs

Jij zou toch moeten weten dat ik een mfd navi hebt.

Een dietz module? dat weet ik niet volgens Antonio zit ie er wel in.

Maar om er zeker van te zijn waar zit zoiets en hoe ziet zoiets eruit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Helaas heren.

Ik moet nog even geduld hebben mijn zoon zijn auto, daar gaat binnenkort een nieuwe motor in (gereviceerd), staat al voor 4 weken in de garage.

Van een kennis, en helaas gaat dat ons 2500 euro kosten. :bash:

Hij heeft een Rover 216 si 1999 net 110dkm eerst een nieuwe versnellings bak :bash: pas geleden een nieuwe kat :bash: en nu een gereviceerde motor,

En ja we hebben er aan zitten denken om de rover op te ruimen, :bash::oops::bash: maar ja hij liep weer als een zonnetje met een nieuwe versnellings bak erin.

En nu dit weer als ik dat geweten had had een ander pech gehad.

6qcujpk.jpg

oja nieuwe velgen met pirelli's maar dat is weer luxe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ja, dat was mijn vraag erachter ook. Voor het beste gezichtsveld moet (m.i) het camera'tje liefst zo hoog mogelijk en in het vertikale vlak staan en dan zijn goede plekken bij de achterklep van een Variant dun gezaaid. Zelf dacht ik aan een plaats centraal IN het embleem voor een mini camera'tje. Verkoop je de wagen dan hoef je alleen een nieuw embleem te plaatsen. Ga dit weekend mijn bekleding van de klep eens demonteren om te kijken of eea daar te realiseren valt. De meest vertikale plek is (m.i) centraal net onder het nummerbord, maar ja, dan valt het wel op.

 

Waar zou je dat camera'tje dan anders kunnen/willen plaatsen? Binnen, onderzijde achterruit? IN/naast de nummerplaat? (te laag en niet vertikaal)

 

Navco ( http://www.navco.nl/product_info.php?cP ... cts_id=160 ) verkoopt zo een minicamera'tje, diameter 17mm bij een lengte van 26mm (!) en past prima op mijn VDO navigatiesysteem .

 

Eerst maar eens onder het VW embleem kijken of daar niet iets in de weg zit (wissermotor ed)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het prijsverschil is inderdaad erg groot, maar die goedkope Chinese (Ebay) camera'tjes geven VEEL problemen bij het aansluiten/functioneren en kwaliteit vh beeld, vertelde Navco mij. Bovendien zijn die camera'tjes "veel" groter en m.i moeilijker "onzichtbaarbaar" weg te werken.

"Ik" wil het eindresultaat in ieder geval eerst met eigen ogen zien, anders is en blijft het een grote gok die je neemt; dan ga "ik" liever op zeker..............................!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je bedoelt toch in het (vertikalere) vlak/ruimte ONDER de handgreep en boven de kentekenplaat? Ligt de camera wel in de diepte; weliswaar uit de drup, maar of het beeld niet verpest wordt door de overhangende greep en rand vd kentekenplaat is een ?

 

Het lijkt mij wel leuk als je geen extra handelingen hoeft te verrichten en je monitor geeft direct beeld als je achteruit rijdt (ook als je VDO navigatiesysteem uitstaat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
En waar wilde je de camera inbouwen?

Ik heb er ook nog steeds 1 liggen maar ik ben er nog niet uit waar ik deze gemonteerd wil hebben.

Dus ik ben benieuwd

Het is trouwens een pioneer ndc 2 camera superklein

Hoi Sam

Ik heb een zeer mooi cameratje op de kop wetende tikken.

Het is het zelfde als die in de Q7 zit, alleen die in de Q7 zitten, die zit in een houdertje, dat ga ik ook proberen te vedr krijgen, bij audi daeler.

En het cameratje komt naast het handvat van de achterklep te zitten aan de linkerkant als je er achter staat.

Ik heb hem op Ebay gekocht voor 1.05 Euro en moest 23.75 euro verzendkosten betalen, komt uit Amerika. en niet uit china voor degene die me niet gelooft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Sjewwww.... dat glimmie glimmie pôhn heift'ie van zèn ouwe zie ik wel. ;)

Hoi Menno

Ja dat ding ziet er nog heel goed uit had 110 dkm gelopen toen ik hem voor mijn zoon kocht.

en na een half jaar beginnen de problemmen.

Heb aan die kennis gevraagd of die het nog wel waard is en hij is het echt wel waard.

en voor zo'n jongen is het een heel leuk autotje met 3200 whatt muziek vermogen is het niet prettig om er naast te zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Je bedoelt toch in het (vertikalere) vlak/ruimte ONDER de handgreep en boven de kentekenplaat? Ligt de camera wel in de diepte; weliswaar uit de drup, maar of het beeld niet verpest wordt door de overhangende greep en rand vd kentekenplaat is een ?

 

Het lijkt mij wel leuk als je geen extra handelingen hoeft te verrichten en je monitor geeft direct beeld als je achteruit rijdt (ook als je VDO navigatiesysteem uitstaat)

Goedenavond Heerschap.

Het cameratje plaats je naast de handgreep aan de linker kant.

Als je een Q7 ziet, kijk dan eens hoe die gemonteerd zit, zo komt die van mij een ook uit te zien, ook in zo'n houdertje. en het is echt kwalitijd het is niet te geloven maar het is de zelfde als die in de Q7 zit met 10 led's voor in de avond uren. Kleur

Ik had toevallig mazzel toen ik bood op dat cameratje ik was de enige die op het internet zat op dat moment :lol::lol::lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

"Heerschap"????????????? :D

 

€23,75 voor die camera is ECHT mazzel hebben, maar nu dat houdertje nog; is dat los te verkrijgen? Je moet echt geluk hebben om een Q7 tegen het lijf te lopen; ook bij de dealer.

Heb je daarom misschien een plaatje van de situatie bij een Q7?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden