Ga naar inhoud
  • 0

premium color cluster en RNS310 geen audio en na menu?


Bonny

Vraag

Hoi allemaal, ik heb eindelijk de tijd gevonden en mijn rood/zwart teller vervangen door een kleuren teller (3c8 920 880 g). Alles werkt naar behoren maar ik zie geen audio data of navigatie data meer op mijn teller. Ik heb de coding van zowel de teller als RNS310 nagekeken maar ik zie niets verkeerd. Weet iemand of dit überhaupt werkt met een RNS310 of wat ik zou kunnen controleren ? Groetjes Bonny

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Dat dacht ik ook meer er is geen BAP optie te vinden. ik gebruik vcds 12.12.0. Naar wat ik lees lijkt de 310 geen BAP te ondersteunen maar dit zou ik graag bevestigd zien voordat ik overga op de aanschaf van een andere radio. Bedankt voor je reactie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Geen probleem, idd allebei tevreden. Merk toch wel wat kleine verschillen met de vorige teller (met uitzondering van het variant symbool en drl icoon dan). Maar nog steeds tevreden met de wissel en heb de ontbrekende menu's nog geen seconde gemist.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

In het info menu waar je verbuik, snelheid enz kan zien is de tekst anders bij huidig verbuik en gemiddeld verbuik.

Nu staat er "fuel economy" en vroeger was dit "consumption" ofzo dacht ik.

Ook heb ik permanent tussen de verschillende menu's (radio, navigatie, telefoon, auto info) het onderhoudsmenu ook al moet het onderhoud maar gebeuren binnen 15.000km.

Bij de andere teller kreeg ik dat menu er maar tussen als het onderhoud zich bijna moest voordoen of wanneer het oliepeil te laag was (kreeg ik service alarm)

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nog iets wat ik dit weekend heb opgemerkt als verschil is dat het piepje wanneer je de gordel niet draagt tijdens het rijden piept maar 2 keer en dan blijft gewoon het rode lampje branden. Bij de 3C8 teller bleef deze langer doorgaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden