Ga naar inhoud
  • 0

Pilot Xenon Losse Lampjes


Roeland

Vraag

14 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

2 jaar, das snel.

Mijne zitten er al even in en nog steeds hetzelfde kleurtemperatuur. incl comming home toestanden aan.

 

Indien het origineel Pilots zijn zou ik eens een PB doen naar Guyke, deze kan mogelijks wel wat voor je regelen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@ wulfke ik heb ze er nu ongeveer 2,5 jaar op zitten incl comming home toestanden aan en uit eindelijk doen ze het nog altijd wel ook wel goed licht alleen met op starten iets roze dus voor ze stuk gaan wil ik graag een paar op reserve.

Zijn inderdaad originele Pilots van Guyke gekocht heb hem 2 weken geleden een PB gestuurd alleen nog geen reactie.

 

@ herb17 ik heb jou ook een PB geprobeerd te sturen krijg ik het zelfde bericht al jij bij mij.

 

Zijn het originele Pilot lampen setjes? Zo ja dan wil ik graag een setje van je

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Herinner me nu net dat ik minder kilometers doe dan vroeger en als ik dan eens op pad ben is het meestal overdag, dus veel branden die lampen niet meer.

En Kristof heeft dacht ik zijn dimlichten constant aan. Daarom waarschijnlijk dat mijn setje al een poosje mee gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik rij idd dag en nacht met lichten aan

Ja ik ook.

maar kan er veel langer mee dan met m'n normale lampjes daar had ik er 3 in het jaar van nodig.

 

@@Herb17: door dat we over zijn naar een ander forum zijn gegaan hebben ze alle PB los over gezet daardoor zit je in. Box meteen vol daar en maar max 25 berichten in mogen staan

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden