Ga naar inhoud
  • 0

RNS 510 firmware updat 6276 beschikbaar


stanis40

Vraag

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Net ook even doorgelezen op gpsunderground, deze laatste versie is bij oudere versies dus voor 2012 geloof ik niet toepasbaar, versie 5274 als je een vrij jonge versie hebt, zoals de mijne dus HW versie 61 kun je deze wel gebruiken. Heb nu 5238 ga 5274 eens binnenslurpen, is zowieso al een aangepaste versie by josi:):)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoe zit het met updaten van oudere versies?
Ik heb zaterdag onze passat opgehaald, en deze heeft:

 

HW-version: H64
SW-Version 4020

Map Version HDD: 7690

 

Kan ik nu deze update installeren? of moet er een tussen versie geïnstalleerd worden?

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je zal even moeten te weten komen welke versie RNS je erin hebt. Deze bepaalt welke de max versie FW erop kan zonder problemen te hebben. De het kaartmateriaal kan je wel al updaten, V13 zit ondertussen op versie 8348.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoi,

 

ik heb sinds vandaag mijn passat met rns510 met volgende gegevens

1T0035680B  

   HW  H03

   SW  1200

Map 8195

 

Tot waar mag ik deze updaten? mapversie? software versie? of beter niet aankomen?

passat is van december 2008

 

thanks. :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

MERCI, 

na lang zoeken kwam ik ook tot de conclusie

iets anders, sorry maar weet je soms hoe ik mijn auto kan toevoegen aan mijn profiel? garage? heb al op verschillende plaatsen gevraagd zonder antwoord.

via een gewone webbrowser naar het forum surfen, niet mobiel, en dan boven in de keuzebalk "garage" aanklikken en dan kom je in de garage pagina.

in de garage pagina dan op de groene plus drukken "auto toevoegen" enz enz

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden