Ga naar inhoud
  • 0

electrische problemen na lange stilstand.


california cruiser

Vraag

nou een paar maand geleden men carter stuk gereden.

wagen heeft 1,5 maand ,zonder carter en natuurlijk platte batterij ,buiten gestaan

na het vervangen van de carter heb ik de batterij goed opgeladen.

en heb er een deftige rit mee gereden. eerst kreeg ik men zijraam na openen, niet meer toe. en een kwartiertje later toch terug reactie in gekregen. en dus kunnen sluiten.

nu krijg ik in geen enkele raam nog reactie

alsook werkt mijn binnenverlichting niet meer, en cv afstandbediening werkt ook niet meer.

wat me wel is opgevallen, is dat ik heel veel last van condens heb ik de wagen na de lange stilstand.

iemand tips hierover. want kbegin het stillaan wat beu te worden met diene prutbak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Wss water binnen gekregen door lekke deurbak(ken), accu afvoer plug verstopt (dan ook water in rem bekrachtiger trommel) en daardoor moelijk je comfort module verzopen.

Voel eens met je handen of de vloerbedekking onder je matten droog is.

Als je de zoek functie gebruikt zul je een hoop info vinden hoe en waar water mogelijk binnenkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wellicht heb je het vochtprobleem al opgelost. Fijn voor forumzoekers is dan ook te weten hoe je je probleem uiteindelijk hebt opgelost.

Zo niet , dan heb je hier nog een mogelijkheid en iets om te controleren.

Misschien is er regenwater langs de ruit (is normaal) en dan via draadboom in achterdeur en de rubber manchet de deurstijl gekomen? Dat was eens bij mij het geval doordat de elleboog-vormige koker in de achterdeur omhoog stak ipv neer beneden gericht was. Deze sluit aan op de rubber manchet die eraf te halen is. Wellicht is de koker vanaf de manchet juist te draaien. Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

hallo,

 

Ik ken het model prutbak niet maar als je de bekleding, rechts voor, losmaakt dan zal je waarschijnlijk zien dat al het isolatiemateriaal zich volgezogen heeft met water.

 

Je moet nu drie dingen doen:

1) uitzoken war het water vandaan komt. Tip s zijn al gegeven maar als je eeen 3BG ehebt is het waarschijnlijk het de bak vh intereurfilter.

 

2) water verwijderen door regelmatig droge kranten onder je bekleding te stoppen en de natte te verwijderen.

 

3) controleren of je module onder de bekleding voor de stoel nog te redden is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik kreeg de mat achterin als volgt droog.

 

Achterbankdeel verwijderen door voor onder de zitting de twee torx schroeven te verwijderen, de kapjes eraf en de pennen uit de scharnieren tikken.

 

Daarna met enig geweld de mat omhooggewerkt en met doeken het ergste vocht verwijderd. Je krijgt daarmee niet alles weg. Heb onder de mat een koevoet schuin omhoog gezet zodat de mat flink omhoog staat (ook onder de voorstoel). Daarna een haardroger of verfafbrander (lage stand !) op de metalen vloer gelegd (heb wel onder de  blaasopening een ijzeren plaatje gelegd om de warmte niet te veel laten inwerken op de coating van de kale metalen vloer.  UITERAARD voor de blaasopening ook zoveel mogelijk open ruimte houden..... je wilt immers geen brand of smeltpartijen. Deur openlaten. Was na 4 uur helemaal droog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden