Ga naar inhoud
  • 0

Na aanslaan motor gaat de auto weer uit.


Diver

Vraag

Hallo, ik heb af en toe een probleem met starten. Als de auto start gaat hij meteen weer uit, het lijkt wel of de start onderbreker aan gaat, of het anti diefstal ingeschakeld wordt. Wat zou dit kunnen zijn??

 

grt Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

SKV = stuurslot probleem herkent de sleutel niet of slecht waardoor het stuurslot niet wordt ontgrendeld en motor uitvalt.

Immobilizer adress 25

Vaak hebben de wagens tot en met 2008 er last van, bij een nieuwe SKV is dit probleem weg 'betere versie'

Dacht laatste was 3C0 905 861 J heeft Vagtechniek bij me ook geplaatst in 2013

 

Zit je ergens ver van huis een TIP neem een sleutel 10 mee in de wagen, zo kan je batterij polen losmaken en de 2 klemmenkabels tegen elkaar houden.

Nadien weer op de batterij plaatsen, zo doe je een hardreset en is de fout gewist en kan je terug starten.

Vaak helpt het, zo niet dan is die echt volledig kapot.

Of je neemt VCDS steeds mee om te wissen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb dat laatst ook meegemaakt toen ik met IDS de PDC aan het inbouwen was. Het gaspedaal werkt niet, toch?

Waarschijnlijk is dan je sleutel gewist en moet je deze resetten.. Als je dit niet kunt ff de reservesleutel gebruiken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik had het vandaag weer. aanslaan en meteen weer uitgaan, of hele MFA zwart, of totaal geen reactie van de auto. Maar geen sleuteltje in de tellers of iets dergelijke. Ligt dit echt aan het stuurslot. En zo ja wat zijn de kosten om het te wisselen?

 

grt Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden