Ga naar inhoud

Bijna klaar...maar nog niet helemaal.


RogerPassat

Aanbevolen berichten

Zo, 3 van de dingen op het lijstje kunnen we weer wegstrepen. Na de schadepenningen van de Beamer ontvangen te hebben, is er alweer een gedeelte in het Passaatje gestoken: Vaste KW-set, Sunnyboys en vandaag de lak laten bijwerken en geheel laten polijsten.

 

Op naar het volgende project: Onderzijde bumpers.

post-2568-1423822247,4817_thumb.jpg

post-2568-1423822247,5598_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prima, durf alleen nog niet hard over de drempels. Ik weet dus nog niet hoe ze zicht dan gedragen.

En bij jouw ?

 

Ik ga juist harder dan vroeger omdat de auto gaat niet meer deinen.

 

Maar jouw velgmaat klopt en die van mij niet: 1 cm buiten het spatbord (volgens mij horen ze eigenlijk op een 3BG), ik heb niet de behoefte om die beiden op elkaar te laten klappen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Roger,

 

Heb je je steenslag laten bijwerken (bedoel je dat met chippen en airbrush?)?

 

Ja, gedeeltelijk. Helemaal ging niet, dan zou het spuiten van de neus worden en dat is niet de bedoeling geweest

 

Waar heb je het laten doen? Want ik wil ook steenslag laten bijwerken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er mooi uit, Roger! Die verlaging staat toch wel erg netjes moet ik zeggen.

 

maar het stripje erboven vind ik ook too much....

 

en als Jee al zegt dat er teveel chroom opzit, dan mag je aannemen dat je zonder zonnebril niet binnen een straal van 10 meter van de auto kunt komen.... :wink::wink::wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar het stripje erboven vind ik ook too much....

 

en als Jee al zegt dat er teveel chroom opzit, dan mag je aannemen dat je zonder zonnebril niet binnen een straal van 10 meter van de auto kunt komen.... :wink::wink::wink:

 

Uitgerekend Jeroen die zegt dat het teveel is. Zelfs de achterkleplijst die erop zit, heb ik van hem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar het stripje erboven vind ik ook too much....

 

en als Jee al zegt dat er teveel chroom opzit, dan mag je aannemen dat je zonder zonnebril niet binnen een straal van 10 meter van de auto kunt komen.... :wink::wink::wink:

 

Uitgerekend Jeroen die zegt dat het teveel is. Zelfs de achterkleplijst die erop zit, heb ik van hem.

 

Heehhehehe

 

voor de goede orde, hebben t over je 2e chroomstripje op je achterlichten he

 

dus chroomstrip achterklep lekker laten zitten W8 chroomrandje ook laten zitten, maar dat randje erboven ff eraf halen :wink:

 

 

gr. The Chroomman

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden