Ga naar inhoud

Diefstalgevoeligheid rns310


Fopperr

Aanbevolen berichten

Aangezien mijn RNS510 donderdagnacht gejat is, vraag ik me af welke oem navi mooi en minder diefstalgevoelig is.

 

Ik wil natuurlijk het liefste iets met een scherm, navi en bt carkit.

 

Ik kan een eerlijke rns310 kopen voor een goede prijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Willem, snap wat je bedoelt maar navilock is voor mij echt geen optie. Lelijke en niet passat-waardige oplossing. Ik ga niet een mooie rns510 beschermen met een kapje dat het geheel lelijker maakt. Dan maar geen 510.

 

Heb ook een aantal foto's gezien waar de rns achter de navilock kapot gestoken is of in het ergste geval de auto in de fik gestoken...

 

De rns310 heeft iig navi en verder zo ongeveer alle functies van rns510 en ziet er ook netjes uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Willem, snap wat je bedoelt maar navilock is voor mij echt geen optie. Lelijke en niet passat-waardige oplossing. Ik ga niet een mooie rns510 beschermen met een kapje dat het geheel lelijker maakt. Dan maar geen 510.

 

Heb ook een aantal foto's gezien waar de rns achter de navilock kapot gestoken is of in het ergste geval de auto in de fik gestoken...

 

De rns310 heeft iig navi en verder zo ongeveer alle functies van rns510 en ziet er ook netjes uit.

 

Maar Foppe,

 

Onder het rijden kun je het kapje eraf halen en genieten van je RNS :mrgreen: of worden in Duitsland ook al Passats klem gereden om de RNS te kapen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden