Ga naar inhoud

Chromen dakrails met 'roestplekjes'


scorpiosoft

Aanbevolen berichten

Ik ga vrijdag chromen dakrails halen (voor weing) maar deze hebben elk een klein 'roestplekje' aan de achterkant. Is hier iets aan te doen of zal dit in de toekomst alleen maar groter worden?

 

Voor de geringe prijs waarvoor ik deze dakrails kan overnemen neem ik deze kleine plekjes voor lief maar het mooiste zou zijn dat hier wat aan gedaan kan worden.

 

Heeft iemand nog handige tips bij het vervangen van de zwarte dakrails voor de chromen versie en waar op te letten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

let op bij het afnemen van de kapjes dat je even je dak afplakt met stuk breed tape.

 

voor kapjes aan voorzijde, plak je voor het afdekkapje (en kleinbeetje onder)

mocht je bij het verwijderen van die afdekkapjes iets uitschieten, heb je iig geen kras op je dak, om af te nemen, schuif kapje 5 mm vooruit en daarna recht omhoog tillen.

 

zijkapjes zijn makkelijk met je nagels te verwijderen, beide handen om kapje, nagels in het randje aan achterzijde, iets openbuigen en naar je toe halen.

 

gr Jee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, de chromen dakrails zit op de auto. Maar ik ben niet tevreden. Ik denk toch dat ik iets te snel heb beslist met deze aankoop want er zitten toch wat meer plekjes op dan ik eerst had gezien. Misschien dat toch eerst de zwarte dakrails maar weer even terug gaat.

 

Dat krijg je met snelle impuls aankopen. Voor een appel en een ei gekocht maar wel een kat in de zak. Ach ja, hier leer je weer van.

 

Misschien iemand interesse in een chromen dakrail voor onderdelen? Haha....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zonde..

Ik weet het. Heb net de zwarte dakrails weer terug geplaatst. Ik denk ook dat de zwarte mooier staat bij de zwarte kleur van de auto met de getinte ramen. Je moet alles eens geprobeerd hebben....

 

al weer te koop gezet zie ik? :-) Gaat hem toch niet worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opnieuw verchromen is bijna net zo duur als een nieuwe set.

 

Grtz. Den

 

Klopt idd ben ik ook achter gekomen. Ik ga deze week terug naar het verchroombedrijf en dan wil ik vragen hoeveel het voor bijv. 10 sets kost. Als dat aantrekkelijk lijkt probeer ik 10 leden zo 'gek' te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Opnieuw verchromen is bijna net zo duur als een nieuwe set.

 

Grtz. Den

 

Klopt idd ben ik ook achter gekomen. Ik ga deze week terug naar het verchroombedrijf en dan wil ik vragen hoeveel het voor bijv. 10 sets kost. Als dat aantrekkelijk lijkt probeer ik 10 leden zo 'gek' te krijgen.

 

Dan doe ik mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden