Ga naar inhoud
  • 0

raad het plaatje .... Passat 3b5 1.8 20v 1998


patrieske33

Vraag

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Nja...is alweer afgebroken grrrrrr

 

Nieuw bij dealer 270 ex

 

Dan maar op de Mac Gyver toer en de Duitse vrienden volgen.

 

Zo te lezen heeft VW op de verkeerde onderdelen bezuinigd.....veel voorkomend probleem bij oa de ADR motoren.

 

Heeft er hier in NL iemand ervaring mee? Ben het nog niet echt ergens tegengekomen.....

 

Dat verklaard in ieder geval het hoge benzineverbruik dan....425 km kunnen rijden bij normaal rustig rijgedrag en flop...tank leeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

verstelbaar spruitstuk wordt meestal boven de 3000 rpm gebruikt. dan zuipt een wagen sowieso.

 

dat lijm niet werkt had ik je vantevoren al kunnen vertellen :mrgreen: (vibraties, temperatuurschommelingen enz.)

 

Als je de Duitse reparatie volgt dan is het net als nieuw (en het goedkoopst)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
verstelbaar spruitstuk wordt meestal boven de 3000 rpm gebruikt. dan zuipt een wagen sowieso.

 

dat lijm niet werkt had ik je vantevoren al kunnen vertellen :mrgreen: (vibraties, temperatuurschommelingen enz.)

 

Als je de Duitse reparatie volgt dan is het net als nieuw (en het goedkoopst)

 

Ja maar met een tank maar 425 km kunnen rijden bij rustig weggedrag vind ik wel bietje Kwalitatief Uitermate Teleurstellend hoor....

 

Tja die lijm...moest het gewoon ff proberen en ff uittesten....whop whop vermogen terug....nu mooi idd even die Duitsers volgen met hun voorbeeld.

Hopelijk bij de mijne ook succes gegarandeerd haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden