Ga naar inhoud
  • 0

Passat 3bg tdi avf moter


donny9

Vraag

Ik heb een probleem me rijbereikmeter van mijn passat blijft hangen die blijft staan op 300 km. :angry:

Wie weet wat de oorzaak is en wat er aan te doen is?.

Onder de filterbak liggen 3 kabels die ingesleten door trilling van de filterbak.

Hebben deze kabels er wat mee nodig?...zijn 3 zwarte kabels... :D

 

Hier zijn wat foto's van de kabels....

post-18423-1423829139,7096_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Nou, ik weet niet of je koperdraad ziet. Als ik het zo kan beoordelen zou hij niet door zijn.

Lijkt er meer op dat je vlotter blijft hangen in je tank.

Er borrelt ook iets op dat dit probleem eerder was voorgekomen, maar kan het nog niet plaatsen.

Dus ik zeg, vooralsnog geen van allen...................

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Volgens mij is dat de indicator voor het aantal km dat je nog kan rijden op de hoeveelheid brandstof in je tank.

 

Vraag is nu dus: blijft je brandstofmeter ook hangen ? Dus die er boven met wijzer.

Als dat het geval is dan zal je moeten gaan zoeken in de richting van de brandstoftank > hoeveelheid (vlotter ?) en/of de bekabeling van de meter in je tank naar het display.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ook gekoppeld aan je verbruik. Nivo meting keer verbruik is je actieradius. ;-)

Hij geeft nl niet aan of zijn daadwerkelijk verbruik ook is gestegen.

Als het verbruik (gemeten aan de pomp) normaal is en verbruik tijdens rijden is ook niet een absurd getal, dan is het idd je vlotter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb effe gecheckt bij me vrouw die zegt.

Dat de tankmeter wel gewoon doet maar de afstand radius of hoe dat ook mag heten.

Waar ik een foto van gemaakt heb blijft hangen.

Dus ik denk nu dat het de kabel is die naar de computer gaat zeg maar... Iemand die weet hoe je dat kan controleren of welke kabel ik moet vervangen?.

Of moet ik hem uit laten lezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden