Ga naar inhoud

Xenon aanschaffen


mike21

Aanbevolen berichten

Hi Mike,

 

Ik heb sinds afgelopen zaterdag (after market) HID Xenon lampen laten inbouwen bij http://www.sky-xenon.nl/ in Rotterdam. WOW, wat een verschil zeg 's nachts! Wat een zee van licht!

 

Het kost 250 euro incl. inbouwen en je kunt er gewoon bijblijven.

Je krijgt er ook nog eens 2 jaar garantie bij!

 

Kijk maar eens naar zijn site, hij heeft al heel veel (o.a. VW's) ingebouwd.

 

De beste zijn o.a. van Pilot en CN Lights die hij ook heeft, bij mij zitten er 8000K lampen in. Als je het doet, vergeet er ook niet de LED stadslampjes te monteren, want anders staat het niet mooi!

 

Succes, Edwin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Philips maakt wel Xenon lampen... maar dan staat het er ook echt wel op...

Dus krijg ik bij dat soort advertenties de laatste tijd een beetje het gevoel dat we belazerd worden.

 

Meestal maakt het verder niks uit of het een Philips lamp is of niet....

Want je krijgt er meestal toch een aantal jaren garantie op.

 

Over die sets van Remcoshop kan ik alleen zeggen dat toen ik ze bij hun probeerde te krijgen ze 3 weken lang spontaan uitverkocht waren...

 

Ik heb toen een bestelling bij camco gedaan

( http://www.camcosystems.nl/ ) en die waren binnen 2 dagen binnen.

En die heb ik nog steeds :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mensen,

 

Philips maakt wel xenon lampen maar niet voor de after market markt.

Ze hebben alleen lampen in de 4300K en in fittingtypen D2S en D2 nog wat, ben ik even kwijt.

 

Er wordt vaak geadverteerd met het feit dat ballasten Philips ic's zouden hebben, maar dat is ook pure onzin en niet te controleren. In China maken ze zelfs after market xenon met Philips op de dozen.

 

Laat je echter niet voor de gek houden.

 

Camco is wel goed, maar camco is geen merk. Het is een ander merk. Camco is gewoon een fictieve fabrikant zogezegd. Het is een soort handelsmerk.

 

De meeste xenonlampen komen uit China en hier in Nl worden ze van een sticker voorzien van bijvoorbeeld camco.

 

In China heb je voor 35 euro een set xenon. Je kan wel nagaan dat ze dan gerust enkele jaren garantie kunnen geven als ze voor €200 verkocht worden.

 

Er is echter heel veel zooi op de markt die het niet eens een jaar uit houdt. Het is daarom wel verstandig om voor goede garantie te gaan. Ook goed opletten wat er precies onder die garantie valt.

Bij veel merken zit er bijvoorbeeld 2 jaar garantie op, maar dat is dan alleen op de ballasten. Op de lampen zelf zit dan maar een jaar.

Hoe dat bij camco is weet ik niet. Ik weet wel dat ze durven met 3 jaar garantie.

Maar ik hoor wel positieve geluiden over camco. Beter dan wat het geweest is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Gast Coentje
Ik heb bij Tunex/Lee electronics een 6000K set in laten bouwen. Prima licht! Alleen viel de aftersales me een beetje tegen. Als je storingen krijgt is het de vraag of het netjes opgelost wordt.

 

Wat was je kwijt?

Zit ook aan Xenon te denken....

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden