Ga naar inhoud
  • 0

Voicecontrol Activeren


Arnout Mobiel

Vraag

Na 2 weken sturen in mijn 3AA, mis ik de voicedialling die ik in mijn vorige auto met de Parrot MKI9000 had.

Scrollen door het telefoonboek met de toetsen op het stuur duurt een eeuwigheid en op de RNS315 bedienen is niet handig tijdens het rijden.

Waarschijnlijk moet ik voicecontrol hebben, maar zijn ze dat in de garage vergeten te activeren.

Ik heb een RNS315 en de bluetooth module 7P6 035 730 K.

Zou dit moeten werken? Ook Nederlandse voicecontrol of alleen in het Engels?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Je bedoelt toch niet die Amerikaanse dame die de hele tijd niet begrijpt wie je wil bellen?

Misschien kan het beter ingesteld worden maar ik vindt het de slechtste optie die ik ooit heb gekocht.

 

Ja? Werkt dat niet goed? Heb je daar nog versies van? Nederlands/Engels?

Hoe word je als VW rijder dan geacht om iemand te selecteren uit een telefoonboek met 400 entries?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Alleen telefoon werkt prima hoor, je kan zeggen `Jan bellen` of `Bel Jan`. Nooit problemen mee gehad. Ik heb nu de versie waarbij ook de RNS bedient kan worden via spraak, dat vind ik minder goed werken...

 

Gelukkig, dus het kan goed werken. RNS bedienen vind ik niet belangrijk. Als de telefoon maar goed gaat !

Maar, hoe te activeren in de BT module?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het zal wel aan de Nederlandse namen liggen. Het bellen met een nummer gaat wel redelijk mits ik het engels spreek.

als ik roep call ICE dan zegt zij call IRIS?

En van een naam zoals Bjorn Kampwoning kan ze helemaal niets te maken dan krijg ik gewoon Bram Tromp aan de lijn.

 

Ik druk op de microfoonknop op het stuur.

Roep dial number

zij zegt dan: give number.

Ik zeg dan zerothreethreefourfivesixseventhreefourenzovoort

het nummer staat dan in het display in het stuur

zij roept nog wat ik ik roep weer dial

the number is beeing dialed

 

Overigens kun je ook het telefoonboek in de tellers gebruiken door de knoppen op het stuur.

Dat kan per hoofdstuk door de toets langer vast te houden dan schiet is van de A naar de B naar de C.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo, ik ben peter, nieuw op dit forum, en heb onlangs een passat gekocht uit 2009. Met rns 510 en touch adapter. Bij mij is de voice knop ook gewoon een mute knop.zou dit graag veranderen willen, maar heb geen apparatuur daarvoor.is er misschien iemand uit friesland hier aktief die mij daarbij zou kunnen helpen? voor mij is het namelijk abacadabra en wil niet dingen verprutsen.

het zou helemaal mooi zijn als diegene dat ook kan regelen met voice control voor de rns. Ik heb nog niet gekeken naar de bt module die er in zit, maar die werkt volgens mij niet icm de rns 510.althans ik krijg geen gegevens op het systeem maar alleen op de module. Tevens ben ik op zoek naar een update voor het systeem(navigatie)

Mocht u zich geroepen voelen om mij hiermee te helpen hoor ik het graag!

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Welkom op het forum.

Je kan bovenaan de pagina in het tabje VagCom zien wie er bij jou in de buurt woont en diegene benaderen.

 

Voorstellen op het forum is niet verplicht maar wordt zeer op prijs gesteld, helemaal met een fotootje.

Dus mocht u zich geroepen voelen, kunt u zich voorstellen in het Ik ben.....En ik rij..... topic

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden