Fopperr Geplaatst 5 september, 2013 Rapporteer Geplaatst 5 september, 2013 Zowel mijn nieuwe als mijn oude tacho hebben lichte gebruikssporen. Dit kun je polijsten, maar waarmee en hoe?
ATS Geplaatst 5 september, 2013 Rapporteer Geplaatst 5 september, 2013 ben wel benieuwd naar de antwoorden, heb veel polijst werk er aan gezien wat vaak niet zo goed af is gelopen. Ik blijf er van af. Misschien heeft iemand de oplossing
Fopperr Geplaatst 5 september, 2013 Auteur Rapporteer Geplaatst 5 september, 2013 Precies, daarom vraag ik t ff
Nard Geplaatst 5 september, 2013 Rapporteer Geplaatst 5 september, 2013 Kunststof van tacho is zeer delicaat. Gaat snel mis en kun je eigenlijk niet polijsten....
passat b6 marko Geplaatst 5 september, 2013 Rapporteer Geplaatst 5 september, 2013 Raar, ik heb mijn tacho met finale op handpad gepolijst en hij was weer als nieuw
ATS Geplaatst 5 september, 2013 Rapporteer Geplaatst 5 september, 2013 kan twee dingen beteken, je bent een prof met polijsten. of ik ben gewoon een mieren@#$% als het om glans en swirls betreft. Maar denk dat je idd met de juiste finesse met de combi die je noemt zeker goed zit. Maar wat was de hardheid van de hand pad En heb je daarna onvet?
niels@passat3c Geplaatst 5 september, 2013 Rapporteer Geplaatst 5 september, 2013 Ik heb met een "metal polish" op de brushed alu inleg met de hand eens wat werk verricht; zeer lichte krasjes weg gekregen en mooi blinkend, was me dat ff zweten .. Met een polish-machine zou ik het iig niet durven
passat b6 marko Geplaatst 5 september, 2013 Rapporteer Geplaatst 5 september, 2013 kan twee dingen beteken, je bent een prof met polijsten. of ik ben gewoon een mieren@#$% als het om glans en swirls betreft. Maar denk dat je idd met de juiste finesse met de combi die je noemt zeker goed zit. Maar wat was de hardheid van de hand pad En heb je daarna onvet? Ik ben begonnen met de zwarte handpad en finale werkte niet slecht en al een hele verbetering na een paar hits te hebben gedaan was het heel netjes maar zag nog een paar kleine krasjes her en der. Maar mezzo was te grof dus probeerde ik de oranje pad en finale en ja hoor weg waren de krasjes, daarna nogmaals de zwarte pad gebruikt en voila een krasvrije tacho en bij elke hit is er natuurlijk ontvet met spruzzo. Je hoeft niet bang te zijn dat je te hard drukt hoor, de tacho kan wel wat hebben maar het belangrijkste is geduld hebben eigenlijk. Sommige stoppen na een keer opsmeren en ja dan is het niet helemaal krasvrij natuurlijk en gaan dan harder drukken uit frustratie en dan heb je idd kans op barsten van het plastic
Schippersss Geplaatst 5 september, 2013 Rapporteer Geplaatst 5 september, 2013 PlastX van meg's? Heb paar x gezien en die tellers waren er aardig van opgeknapt.
ATS Geplaatst 5 september, 2013 Rapporteer Geplaatst 5 september, 2013 dat vindt ik vaak het probleem, het knapt aardig op. Of men gebruikt een polijst middel met oliën en laten die zitten, dan is het ook netjes tot die oliën weg zijn. @marko, je snapte meteen de reden van de laatste regel denk bedankt voor het uitschrijven hier hebben we wat aan
Jee13 Geplaatst 5 september, 2013 Rapporteer Geplaatst 5 september, 2013 Met de hand en meg#83 prima te doen Geduld, en niet te hard drukken, machine is niet te doen.
Fopperr Geplaatst 5 september, 2013 Auteur Rapporteer Geplaatst 5 september, 2013 Hoe kan het dan dat de tacho zo ontzettend gevoelig is voor krassen? Bij mijn Jetta met een zachte doek schoongemaakt en meteen paar dikke krassen erin. Ging echt niet hard. Ik heb mijn tacho daarom ook nooit écht schoongemaakt....
Schippersss Geplaatst 5 september, 2013 Rapporteer Geplaatst 5 september, 2013 dat vindt ik vaak het probleem, het knapt aardig op. Of men gebruikt een polijst middel met oliën en laten die zitten, dan is het ook netjes tot die oliën weg zijn. @marko, je snapte meteen de reden van de laatste regel denk bedankt voor het uitschrijven hier hebben we wat aan Was zomaar een ingeving, ken het spul voor de rest niet
FrankQS Geplaatst 5 september, 2013 Rapporteer Geplaatst 5 september, 2013 Ik had een andere tachokap/glas gehaald op de sloop omdat ik de tachoringen in het zwart ging spuiten. Echter daar zaten wat krassen in. Rutger heeft toen met eerst met schuurpapier alles licht op zitten schuren (glas was daarna natuurlijk erg dof) Daarna met een poetsmiddel en schuurpad (machine/lucht) gepolijst en ging goed. Is mooi geworden, krassen zijn eruit.
passat b6 marko Geplaatst 17 september, 2013 Rapporteer Geplaatst 17 september, 2013 Om even terug te komen op de bovenstaande werkwijze van mij, heb net even de teller van de golf gedaan, met dit als resultaat
Aanbevolen berichten