Ga naar inhoud

Welke krimptang voor platte ongeisoleerde stekkers


BARRY_TDI

Aanbevolen berichten

moet je veel aan knijpen Barry? anders mag je hier de boel aan knijpen, tangen genoeg.

vermoedt dat ik de tang die twan post in de oud gereedschap bak heb liggen.

 

edit deze ligt in de bak.. dat is net niet degene die je zoekt :embarassed: maar heb een aantal die hier dagelijks worden gebruikt. dus als je het niet erg vindt om naar hhw te rijden.

kijk maar in zo knakenbak bij de benzine pomp zo tang

 

file.php?id=46399&t=1

 

Gr Fai

 

Dat is dus NIET de juiste.

Bedankt voor het meedenken

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Dit is een interessante site. Het is iid de tang met groene grepen.

Maar....de verzendkosten erbij kom ik op ruim €25,--. Dus kan ik óf die van Conrad doen voor 4 euro meer, dan heb ik met knijp moment, óf als ik de knijpmoment niet nodig heb bij de Brezan voor €19,--. Maar dan zitten de tandjes niet voor op de bek maar in het midden van de tang.

 

Het allerliefst had ik de set van €5,-- gehad met wisselbare bekjes.

 

Nu nog een besluit nemen :embarassed:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eenvoudig maar toch redelijk effectief.

 

Dat is een cryptische omschrijving.

Je kunt het lezen als: af en toe zitten de draden ook vast.

 

Je kan niet voor 5 euro op de eerste rang zitten. Een combinatie tang is en blijft een afweging tussen goedkoop en makkelijk.

Alles hangt ook af van hoe vaak en waar je met draden gaat werken. Als ik hier op een werkbank met drie draaddiktes, drie typen schoentjes en drie AMP tangen aan het werk ben, dan heb ik de ruimte en het genmak daarvan.

Dit in tegenstelling tot voor de deur op straat in een ongemakkelijke positie in m'n passat hangend... :mrgreen:

 

Heeft de action niets ? Bouwmarkt (naar keuze) kassa graaibak ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een set van € 5,= hebt met wisselbare bekjes, is het of van de wagen gevallen of pisbakken staal welke na 2~3 keer krimpen vervormt.

 

Ai een gruwelijke typfout.

Geen €5,-- natuurlijk maar €35,--

 

Gereedschap mag best wat kosten, maar was niet van plan om 60-80 euro voor 1 tang neer te tellen.

Ik heb ingeschreven voor de set, maar duurt dat te lang wordt het Brezan.

 

Het is eigenlijk voor gebruik in de auto. Er gaan geen 230V kabels gekrompen worden alleen maar 12V.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden