Ga naar inhoud
  • 0

instrumentenpaneel valt weg passat 3b


johan-dtc

Vraag

zoals titel luidt, valt af en toe het instrumentenpaneel weg, dwz, tellers doen het nog, alleen de digitale klok en km stand is weg!

auto uit en weer aanzetten en probleem is weg, wie weet wat dit kan zijn, heb al diverse search geprobeerd, maar kan er niks specifieks over vinden

plaatje bij het praatje:

post-17404-1423828865,8973_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hoi heren ik heb hetzelfde probleem met mijn Passat TDI uit juni 2000 het is bij mij begonnen met het blijven branden van het airbag lampje.

Vervolgens ging het autootje met het sleuteltje erin branden andere sleutel geprobeerd ook niet.

Dit dus vervolgens laten uitlezen melding was SPANNING TE LAAG monteur had hier geen antwoord op dus laten resetten kosten 25 euro reed vervolgens weg en Hoppa daar gingen de meters weer alles uit en weer op nul tijd afstand en wijzers gingen schokkend en trillend naar de nul stand, piepende olie meter etc..

Dus een vergelijkbaar probleem heeft iemand hier antwoord op zit er ergens een voeding speciaal voor het dashboard dat misschien stuk is.

Het lijkt er namelijk sterk op dat er ergens een voeding/spanningsregelaar/weerstand uitvalt waardoor alles dus weer op nul staat

De auto zelf rijd verder prima geen motorische problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden