Ga naar inhoud
  • 0

Autohold


Diver

Vraag

werkt autohold met deze module, of moet het een andere zijn. Even voor de zekerheid anders ga ik voor niks alles los halen

 

Address 53: Parking Brake Labels: 3C0-907-801-53.clb

Part No SW: 3C0 907 801 B HW: 3C0 907 801 B

Component: EPB VC8HC001 013 0001

Revision: 013

Coding: 0000011

Shop #: WSC 00183 211 05007

VCID: 2143091FF8D2CBB

 

grt Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
En deur dicht, anders werkt het ook niet.

http://www.passat3c.info/cms_neu/index.php?page=189

Heb je hier misschien iets aan, Jan?

 

Vanaf buitenzijde met naald, of verbogen paperclip kun je waarschijnlijk stekkertje uit de houder krijgen.

Licht aan het draadje trekken en opstaande lipje van stekkertje gelijktijdig indrukken, moet het volgens mij wel gaan lukken.

Heb het bestand als pdf op de laptop, maar alsnog bedankt voor de link.

 

Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Na alle fout codes gewist te hebben, tijd gehad om te rijden. Het oranje lampje van de aotohold knop gaat niet branden, gordel om deurdicht esp aan rijdend. Wel blijft het alarm lampje in de teller branden. Heb nogmaals het draadje van 4 naar 9 gestoken, maar moet nog testen. Hou jullie op de hoogte.

 

grt Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
je hebt wel coding aangepast ???

Yep van 11. Naar 12. Auto is van 02-07-2007.

 

Grt jan

 

Weet je zeker dat je de kabels van je handrem module goed hebt ?

Het is namelijk zo :

 

tot BJ April 2007 : Pin 9 en Pin 7

vanaf Mei 2007 : Pin 4 en Pin 7

 

Jij moet pin 9 en 7 hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hierbij het resultaat. Het werkt! Ben gelukkig met 2 zaken 1 dat het werkt, met de aansluiting op 11 7 en 9 terwijl het kenteken aangeeft dat het na april is. En 2 mijn kabel werkt dus ook, kan nu zelf een beetje dingen veranderen. Mensen super voor al de support, wat een heerlijk forum hebben we toch. :mrgreen:

 

Grt jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hierbij het resultaat. Het werkt! Ben gelukkig met 2 zaken 1 dat het werkt, met de aansluiting op 11 7 en 9 terwijl het kenteken aangeeft dat het na april is. En 2 mijn kabel werkt dus ook, kan nu zelf een beetje dingen veranderen. Mensen super voor al de support, wat een heerlijk forum hebben we toch. :mrgreen:

 

Grt jan

 

 

Fijn dat het werkt Jan, begrijp dat je een twijfel productie datum hebt voor je ABS module, heb er ook wel beeld bij dat niet op 1 bepaalde datum alle componenten worden veranderd...

 

i.i.g. veel plezier er mee!

 

Mvg Willem

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Is idd wat duidelijker :D alleen het schema dat bijgevoegd is lijkt helemaal niet meer te kloppen, lijkt wel alsof het door de ipad komt want ik zie allemaal nr's alleen niet waar ze naartoe lijden :S

Bestand is in word gemaakt, misschien help dit beter voor je -bijlage-

Office viewer installeren helpt ook.

 

Copy past bericht van Dreke

Even opletten : noteer je ABS code vóór je begint... als je de handremmodule wisselt is je codering van de ABS module ook weg... handig als je die dan genoteerd hebt om ze terug te zetten.

 

Voor auto's later dan 04/07 : kabeltje op pin 9 komt op pin 4 te zitten

 

grtz, dre

post-5402-1423828867,6784_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Moet nu iedere keer autohold aan zetten, zijn er ook modules dat de autohold aan blijft en dat je het uit moet zetten wanneer je het niet wilt gebruiken??? Zo als PDC of zo. Tevens blijft af en toe het oranje lampje in m'n teller branden en kan ik de autohold niet aan zetten. na de sleutel uit het contact gehaald te hebben en er weer op nieuw in is het lampje uit en werkt het weer.

 

grt Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden