Ga naar inhoud
  • 0

Autohold


Diver

Vraag

werkt autohold met deze module, of moet het een andere zijn. Even voor de zekerheid anders ga ik voor niks alles los halen

 

Address 53: Parking Brake Labels: 3C0-907-801-53.clb

Part No SW: 3C0 907 801 B HW: 3C0 907 801 B

Component: EPB VC8HC001 013 0001

Revision: 013

Coding: 0000011

Shop #: WSC 00183 211 05007

VCID: 2143091FF8D2CBB

 

grt Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Willem bedankt voor de info, en Peter je had het al gezegd maar vond wat andere info en wilde het helemaal zeker weten, zou zonde zijn van al het sleutel werk. Bedankt mannen, ga ik in de vakantie zeker aansluiten, de knop met draden zit er al in en het lampje in de knop doet het al. alleen nog de draden naar de module.

 

grt Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Vind dit zelf een van de meest functionele mods.

Rij met enige regelmaat in andere auto's van de zaak, maar mis autohold dan meteen

 

Heb nu in de vakantie met de caravan onzettend veel plezier gehad van autohold, probleem is dan alleen dat je hem een keer vergeet aan te zetten.

Maar idd een van meest nuttige en ook nog goedkope Mods!

 

Gr Willem

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als dit goed is zou ik ook wille vragen of ik via mijn module ook autohold kan zetten! sommige zegen ja en sommigen nee dus hoop ik hier et goede andwoord te krijgen!

 

Address 53: Parking Brake Labels: 3C0-907-801-53.clb

Part No SW: 3C0 907 801 E HW: 3C0 907 801 E

Component: EPB VC8HC003 013 0003

Revision: 013

Coding: 0000011

Shop #: WSC 00028 028 00001

VCID: 244D9D34E7C0E0E

 

No fault code found.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Als dit goed is zou ik ook wille vragen of ik via mijn module ook autohold kan zetten! sommige zegen ja en sommigen nee dus hoop ik hier et goede andwoord te krijgen!

 

Address 53: Parking Brake Labels: 3C0-907-801-53.clb

Part No SW: 3C0 907 801 E HW: 3C0 907 801 E

Component: EPB VC8HC003 013 0003

Revision: 013

Coding: 0000011

Shop #: WSC 00028 028 00001

VCID: 244D9D34E7C0E0E

 

No fault code found.

Marion, als je volgens mij je code wijzigt van 0000011 naar 0000012 zou je een foutmelding moeten krijgen. Kun je dus testen voor dat je daadwerkelijk autohold kunt inbouwen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Waar verander ik de code?

In adres 53 kom je in jouw geval bij coding 11 tegen maak daar 12 van en als het goed is krijg je dan de foutmelding. Begrijp dat bij sommigen pas na enkele kilometers was. Zelf had ik de foutmelding zonder een meter te rijden.

 

Zie ook de uitgebreide info van Willem. Duidelijker kunnen we het niet krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
heb juist de coding op 12 gezet en hij geeft geen foutcodes! wel heb ik de handrem niet durven aanzetten voor het geval hij niet los wou!

Dus kan ik geen autohold inbouwen? :|

Begreep van anderen dat soms de volgende dag/rit de foutmelding in het scherm wam. Zou hem nog even laten staan, en een dag mee rijden

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Waar verander ik de code?

In adres 53 kom je in jouw geval bij coding 11 tegen maak daar 12 van en als het goed is krijg je dan de foutmelding. Begrijp dat bij sommigen pas na enkele kilometers was. Zelf had ik de foutmelding zonder een meter te rijden.

 

Zie ook de uitgebreide info van Willem. Duidelijker kunnen we het niet krijgen.

 

De foutmelding komt meteen, het wissen kun je forceren door na het veranderen van de code de auto op slot te doen en meteen weer te openen. Ben ik ook bij toeval achter gekomen.

 

Mvg Willem

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Voor het inbouwen van de knop en dus het uitbouwen van de middenconsole, kunnen beide stoelen blijven zitten. Om bij de twee schroeven (eigenlijk 4 als je beide zijden telt) te komen moet je de stoel zowel naar voor en achter maar ook naar boven en beneden zetten dan kun je bij de schroeven.

Scheelt weer wat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
He Gerjol,

 

Doet je camera het al, of ben je nog niet bezig geweest.

 

gr ids

 

Nope,krijg de code in de radio niet geactiveerd,

Alles is wel ingebouwd, maar krijg het niet gecodeerd in de radio. Error 31 "out of range"

Heb jij misschien een oplossing.

 

zie viewtopic.php?f=126&t=49863

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo Heren. Als ik een draadje verkeerd gestoken heb4 op 4 wat waarschijnlijk 4 op 9 moet zijn hoe krijg ik dat draadje weer uit de stekker. Heb alles aangesloten maar krijg het lampje niet aan in de drukknop, en zie op mn MFD geen voorkeur voor autohold.

 

grt Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Yep gordel om en esp aan. toen ik de eerste keer ging rijden bleef het lampje in de teller aan en ging naar verloop van tijd uit. maar het lampje in de knop dat gaat branden als het aan staat doet het ook niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hallo Heren. Als ik een draadje verkeerd gestoken heb4 op 4 wat waarschijnlijk 4 op 9 moet zijn hoe krijg ik dat draadje weer uit de stekker. Heb alles aangesloten maar krijg het lampje niet aan in de drukknop, en zie op mn MFD geen voorkeur voor autohold.

 

grt Jan

 

Met een stekker trekker of pielen met een speld o.i.d.

Sneller is misschien de draden doorknippen en opnieuw solderen.

 

Je moet zeker weten of alles goed aangesloten is voor je verder kunt zoeken.....

 

Als alles goed aangesloten en gecodeerd is dan zou het moeten werken met i.d.d. De gordel om!

 

 

Mvg Willem

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

En deur dicht, anders werkt het ook niet.

http://www.passat3c.info/cms_neu/index.php?page=189

Heb je hier misschien iets aan, Jan?

 

Vanaf buitenzijde met naald, of verbogen paperclip kun je waarschijnlijk stekkertje uit de houder krijgen.

Licht aan het draadje trekken en opstaande lipje van stekkertje gelijktijdig indrukken, moet het volgens mij wel gaan lukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Met het draadje is het gelukt, maar op positie 9 gaan alle bellen af, dus maar weer terug geplaatst op 4. Daarna alle fout codes gewist. Morgen weer een dag. Heb tenslote vakantie.

 

Grt jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden