Ga naar inhoud
  • 0

autohold


ids30postma

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

@@wulfke

Wat is het verschil in werking met de 3C handrem en de B7 handrem?

 

Bij de B6 knop moet je de knop indrukken om de Handrem te activeren, om te deactiveren druk je de knop nog een keertje in.

Bij overschakelen naar een B7 knop met een 3C0 of 3C8 handrem module werkt de knop een beetje hetzelfde, trekken om te activeren, nog eens trekken om te deactiveren.

In werkelijkheid is het bij de B7 zo dat je moet trekken om te activeren en eens drukken om te deactiveren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Deze ga ik volgen want bij mij Is nog steeds met de b7 module omhoog eraf en omhoog erop.

jij hebt er toch een 3AA handrem module in zitten ?

dan kan je hem eens aansluiten zoals het zou moeten en kijken of het dan wel naar behoren werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zet het maar door waar te touwtjes op mogen. Ik heb een verloop stekker van de b6 p rem na de b7 knop set aangelegd. En aan gesloten volgens shanny,s schema. Knopt werkt nu zoals boven misschien dat er een draad bij moet op de module of dat ie anders gepint moet worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zet het maar door waar te touwtjes op mogen. Ik heb een verloop stekker van de b6 p rem na de b7 knop set aangelegd. En aan gesloten volgens shanny,s schema. Knopt werkt nu zoals boven misschien dat er een draad bij moet op de module of dat ie anders gepint moet worden.

 

De bedrading zou 1 op 1 kunnen aangesloten worden zonder dat je de verloop kabel nog nodig zou hebben

post-13546-0-78220300-1490809545_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De bedrading zou 1 op 1 kunnen aangesloten worden zonder dat je de verloop kabel nog nodig zou hebben

Schema handremB7.jpg

Bedankt peet. En nu in jip en janeke taal wat ga ik veranderen ????

 

De knop zat links en Is verlengt na de b7 midden consol. Alles Is 1 op 1 verlengt alleen met contra stekker omdat ik de originele stekker er niet van af wou knippen.

aangepast door Passat Rdi
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden