Ga naar inhoud
  • 0

Nieuwe teller maar welke


giromaat

Vraag

Heb een nieuwe teller op de kop getikt maar volgende verkoper een kleurenscherm maar iemand anders zei nee is een witte teller

als ik google op het artikel nr dan vindt ik niet veel wie weet er meer van of kent deze teller

 

Heb een Passat 3c uit 2006 welk deze teller zomaar of moet er (weer) iets extra vervangen worden!

 

Op de sticker staat 3AA920 870D

SW 0607 HW H03

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Hoeft niks extra te vervangen volgens mij alleen moet de stekker achter op de teller aangepast worden moeten wat draden verzet worden volgens mij. Anders even dreke een pb sturen die kan je zo vertellen hoe of wat. Anders zijn er ook verloop stekkers van de standaard teller naar de nieuwere. 3aa teller is volgens mij een kleuren teller toch? Kan alleen volgens mij geen needle sweep

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Klopt wat Bm-er zegt, alle tellers die eindigen oo 870 zijn zwart wit, alle tellers met 880 zijn kleur, en je heb een nieuwe ander soort stekker nodig, dus je moet alle bedrading over zetten op de nieuwe stekker, maar de positie van de bedrading van de nieuwe stekker zit op een ander positie.

 

Dit geld alleen als je van blauw rood klok overgaat op zwart -wit/kleuren klok.

 

En kleurenteller heeft ook needle sweep, ik zelf heb 3AA920880D en ik heb gewoon needle sweep.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

dan moet het werken volgens markvanliempt » 13 Jul 2013, 19:05 << Zie zijn eerdere bericht

 

Hoeft niks extra te vervangen volgens mij alleen moet de stekker achter op de teller aangepast worden moeten wat draden verzet worden volgens mij. Anders even dreke een pb sturen die kan je zo vertellen hoe of wat. Anders zijn er ook verloop stekkers van de standaard teller naar de nieuwere. 3aa teller is volgens mij een kleuren teller toch? Kan alleen volgens mij geen needle sweep

 

PM dreke die weet of dit gaat werken bij jou of niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Functies zijn afhankelijk van de teller.

Niet alle tellers geven comfort en licht en zicht, en niet alle tellers geven Nederlands weer.

Ook naald zwaaien is niet overal van toepassing. Bij sommige tellers is alleen de cc of sedan in beeld te krijgen.

 

Nu ben ik hier al een poosje info over aan het in winnen, en krijg ik verschillende berichten.

Als men de km stand kan wijzigen, en nu praat ik alleen over tft tellers dan zou het in theorie mogelijk zijn om alles te veranderen.

En dus een teller met functies zelf samen te stellen.

 

Let wel op, tft tellers worden niet veel aangeboden.

Prijzen lopen dan ook schrikbarend op, voor zowel de 3c8 als de 3AA tellers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Gateway heeft niets met km stand te maken.

 

Niet alle 3aa tellers hebben needel sweep.

 

 

Ik ben ook van rood/blauw teller overgegaan naar een zwart/wit teller. Overigens is mijn teller nog wel van een 3c laatste type.

Hiervoor moesten wij (Dreke en ik) de gateway wel vervangen om de km-stand correct te kunnen krijgen. Ik ben van een C-versie naar een Q-versie gegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik begreep van Dreke dat vanaf versie "E" wisselen niet noodzakelijk is. Hoe nieuwer hoe makkelijk alles is.

 

Anders proberen. Heb laatst een 3aa of cc clima ingebouwd. Alles werkt, alleen het geheugen reset zich en heb het gevoel dat de temperatuur ook niet helemaal goed werkt. Dus tocj pinbezetting omsteken.

 

Weet niet of dit bij een teller ook zo zou werken, maar ikg een leuke anekdote, toch :wink:?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden