Ga naar inhoud

Passat de deur uit..


serow

Aanbevolen berichten

naja, niet vandaag maar afgelopen zaterdag, de passat verkocht, het doet nog steeds pijn,.

en daarvoor in de plaats een een mercedes E320 CDI aangeschaft.

 

ik weet niet of ik nog welkom ben om alles nog een beetje bij te houden, mja dat zullen we nog wel zien.

 

dank iedereen voor al het nuttige informatie. hoop elkaar misschien nog een keer terug te zien.

 

mvg.

Serow

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, idd V6 diesel loopt ook lekker.

 

Die van hem is een 6 in lijn, de wat jongere modellen (facelift volgens mij) hebben een V6.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Frank bedankt, het is de lijn 6 nog. misschien volgend jaar voor de v6

Den bedankt, genieten is het zeker,

 

een beest is het niet, maar hij blijft wel mooi door gaan. kwa verbruik, als ik normaal rij, doet hij het wel goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beter die passat kunnen houden, die benz zal ook wel goed rijden maar 20 jarige heb je liever iets sportiefs lijkt mij.

 

kheb me seat nog, mijn favo die blijft ook.

mercedes is meer voor lange afstanden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Serdar, wat dacht je van een foto, kunnen we mee genieten :D

 

Wist niet dat je een taxi-bedrijf ging beginnen :D

 

hahaha..

 

ik denk dat ik de seat en mercedes gaan de deur uit ga doen, en terug naar vw over ga.

 

maar de reis met de mercedes, was prachtig. de hoge heuvels in duitsland omhoog omlaag waren geen partij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zou ik voor een a6 3.0tdi quattro met chip gaan, verlagen, grote wielen en als ik Matthijs moet geloven ben je een waardige partij voor zijn ®s6....

 

Dan rij je sportief en toch een erg goede auto voor lange afstanden.....

 

ik dacht aan een CC 170pk std. daar een chip op :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik dacht aan een CC 170pk std. daar een chip op :mrgreen:

 

 

hier nog eentje die daar aan denkt :lol:

 

haha, ja in duitsland kwam een std 170pk achter me aan.

mijn auto vol beladen en 4man erin. van 140 tot 180 kwam hij achter me aan. na 180 kon hij niet meer.

toen dacht ik, yip word een 170pk std en een chipje erop ruim voldoende :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe weet jij of dit een standaard 170pk was dan.... en of hij vol ging... en, en, en,... dat is natuurlijk gissen he.

 

Maar snap wel dat een 170pk-er naar de 210 oid gaat en dat een auto met 220pk die zwaarder is, dan niks sneller is.

idd.

 

omdat de mede rijder een vrij lege auto had, en hij achter de cc aan ging, de cc was toch sneller. als hij gechipt zou zijn naar 170pk had hij sneller moeten doorgaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden